30 grudnia 2017

Zbliża się NOWY ROK...| Post z okazji 4 Lat Bloga!

Witajcie w trzecim i ostatnim poście tego 2017 roku!
I to takim specjalnym.
Z jakiego powodu? - Zaraz się dowiecie ;)

Post okołoksiążkowy, bardziej blogowy ;)

Zapraszam serdecznie!



Dzisiaj właśnie mi minęło 4 lata blogowania.
Razem z Sylwestrem jutro, rozpocznę kolejny, 5-ty rok blogowania i wydarzeń nie tylko książkowych.

A tymczasem podsumuję te 4 lata...



--------------------------------------__________________-----------------------------------

2014
 

2014 był dla mnie rokiem rzeczy pierwszych...
Pierwsze posty, pierwsze wyzwania, pierwsze podsumowania miesiąca i pierwsze moje opinie o książkach ["Berek" Marcina Szczygielskiego, "Igrzyska Śmierci" Veronica Roth i "Klub filmowy Meryl Streep" Mia March].

Pierwsze stosiki - niewielkie w porównaniu tych obecnych, a także Pierwsze Targi książki w Warszawie i Krakowie!

Przy okazji tych lat, poznałam wiele osób, blogerów, Autorów, czy po prostu książkomaniaków.
Pierwszymi osobami były dziewczyny... Magdę z Książkowych Wyliczanek oraz Angelikę z Lustra Rzeczywistości.
A pierwszym autorem, do którego na Targach podeszłam, był Marcin Szczygielski - autor "Berka".
Jednak pierwszym wydarzeniem książkowym, które opisałam, były Targi Książki w Krakowie [tutaj].
 Wymyślona i napisany pierwszy post o jednym spektaklu - pierwszym była "Ciotka Karola 3.0"
A także pierwszy post z cyklu "Wspomnienia... z zespołem w tle...." - o zespole COMA
Także w 2014 roku, napisałam kilka słów o "Planie" Patrycji Gryciuk i zostałam oskarżona o plagiat...
To prawdopodobnie podcięło mi skrzydła i później było mniej opinii o książkach.

W 2014 roku napisałam ogólnie 85 postów.
--------------------------------------__________________-----------------------------------
2015 

Drugi rok bloga rozpoczęłam postem Sportowym - o konkursie Noworocznym w skokach Narciarskich w Ga-Pa podczas Turnieju Czterech Skoczni sezonu 2014/15.
W pierwszym miesiącu tego roku, napisałam post o książce, a raczej o dwóch książkach autorstwa Leonardo Patrignani "Wszechświaty" i "Wszechświaty. Pamięć", a także postanowienie na ten 2015 rok!
Były one takie:
Zrealizowałam 4 z tych sześciu postanowień [gdyż nie pamiętam już czy ukończyłam wyzwania książkowe i kupowałam więcej niż czytałam].
Pojawiłam się na Targach książki [Warszawa i Kraków opisane na blogu], spotkaniach autorskich poza Targami i chodziłam do teatru czy kina...
Poznałam kolejnych autorów, czy osób interesujących się książkami. Jedną z nich była moja imienniczka Natalia z Książkowe Kocha nie Kocha.
W 2015 również stworzyłam kilka nowych serii postów, m.in. Completed Music Series, czy Moja biblioteczka. Postów pierwszego cyklu było 4, a drugiego w 2015 dwa - 9 czerwca i 15 lipca.

Opisałam przeczytane książki - "Pamiętnik" Nicholas Sparks, "Karuzela z Idolami" Tomasz Raczek, "Hopeless/Losing Hope/Szukając Kopciuszka" Colleen Hoover, "Farben Lehre. Bez pokory" Kamila Wicika, "Na Szczycie" K.N.Haner.

Ogółem w 2015 było 68 postów na moim blogu.

Poza blogowo, w tym roku zaczęłam pracę... 1.04.2015
--------------------------------------__________________-----------------------------------

 2016

Trzeci rok, to kolejne Targi Książki w Warszawie i Krakowie, kolejne spotkania Autorskie i kolejne nowe osoby poznane...
Pierwszym postem opublikowanym w tym roku był Stosisko z Grudnia 2015!
Postanowienia 2016 były takie:
- przeczytać 52 książki - zrealizowane prawie trzykrotnie [147 książek];
Zapisałam się do wyzwań Marty Secret First Books i Angeliki Kiedyś przeczytam.
W obu przypadkach przeczytałam kilka tytułów ze zdjęć danych w tym poście.
Tagi książkowe również się pojawiały...
Postów napisałam 72.

--------------------------------------__________________-----------------------------------

2017

 Ten obecny rok był najsłabszym w ilości postów - łącznie z tym - 62.
Nie oznacza to jednak, słabego roku w innych dziedzinach - książek, czytania ich, spotkań Autorskich czy koncertów.
Przeczytałam 131 książek [+/-];
Targi Książki:
Był też post związany z Akcją Nieprzeczytane
POza tym kolejne posty ze wcześniejszych cyklów - Zaczytanej, Kulturalnie, czy Sportowe Wieści!
Najczęściej były jednak Stosiki, a raczej Stosiska z poszczególnych miesięcy czy imprez.
Jedno z wielu zdarzeń zapamiętam jednak kilka dni po Targach i kontakt z osobami i Autorami książek.
I praca Agaty CG z moich zdjęć
--------------------------------------__________________-----------------------------------

I to całe moje podsumowanie 4 Lat blogowania i wydarzeń, które zdarzyły się przez ten czas.
Były wzloty i upadki, także w ilości postów na blogu.
1 Stycznia planuję napisać Podsumowanie Grudnia, a także Plany na 2018 rok!


Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku! 

Do Siego Roku 2018!

I...

Do Napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii