27 maja 2016

Autografy! #1

Witajcie...
Dzisiaj przychodze do was z Autografami, które zebrałam w tym miesiącu....


Zacznijmy od Targów książki w Warszawie, na których byłam przez 2 dni...


Pierwszym autorem, u którego byłam podczas tegorocznych Targów, był Pan Tomasz Raczek, właściciel Instytutu Wydawniczego Latarnik.


19. maja podpisał mi trzy książki:






Te dwa autografy są w książkach "Karuzela z madonnami" oraz "Karuzela z herosami".



A w piątek, 20 maja, kolejne 4:



Leksykon Filmowy na XXI wiek:
(od lewej)
- "Miłość i sex";
- "Komedie, przygody i animacje";
- "Sensacje i science fiction";
- "Ekranizacje literatury"

Bardzo sympatyczny, u którego bywam za każdym razem, jak tylko widze to stoisko na Targach ;)

Tuż po spotkaniu z p. Tomkiem, na tym samym stoisku, spotkałam Marcina Szczygielskiego:

U którego w czwartek podpisałam Premierę Targową, czyli ...
"Teatr Niewidzialnych dzieci"

A w piątek, na stoisku innym niż Instytut Wydawniczy "Latarnik"...
Książkę, o którą pytałam zarówno autora jak i pana Tomka, czyli:

"Poczet Królowych Polskich"

Ps. Wiem też, że będą na Krakowskich, bo jesienią wychodzi nowa książka Marcina, trzecia część przygód Majki z "Czarownicy piętro niżej" i "Tuczarni motyli" oraz oficjalna premiera "Teatru ...".


Trzecią autorką, którą spotkałam również w "Latarniku", tuż po 13 była...
Pani Krystyna Mazurówna, która promowała swoją książkę "Ach, ci faceci".
I jej ksiazkę też miałam...
I kolorowo mi ją podpisała ;-)a
_____________________________________________________________

Po wizycie w "Latarniku", w czwartek nie otrzymałam żadnego innego nowego autografu ;(
Jednak w piątek sobie to nadrobiłam...

Pierwszy był Łukasz Orbitowski, który na stoisku SQN-u podpisał mi 2 swoje książki:
....
"Wigilijne psy..."
oraz...
"Szczęśliwą ziemię".
_____________________________________________________________

Następnie, byłam u Marcina, o którym wspominałam wcześniej... 
A po tym spotkaniu, na stanowysku wydawnictwa Muza, gdzie spotkałam bardzo miłą, niemiecką autorkę, której trzy ksiażki do tej pory przeczytałam i to w tym miesiącu - w maju. 
Kathryn Taylor

Pierwsze co podpisała, to trylogię "Darningham Hall":

A później "Barwy miłości", które jeszcze nie przeczytałam... 

_____________________________________________________________
Po stoisku wydawnictwa Muza, znalazłam się na stoisku Filia, na którym zdobyłam podpisy dwóch Autorek:

Gabrieli Gargaś

oraz
Magdaleny Witkiewicz:


A potem u Nataszy Sochy na stoisku Wydawnictwa Pascal, która również się podpisała na dwóch książkach:

Na ...
"Awarii..."
oraz na..
"Cichej 5"

A pod koniec dnia znalazłam się na stoisku Czwartej Strony...
Gdzie spotkałam Marię Paszyńską
Autorkę tych dwóch książek...

Na których złożyła podpis:


_____________________________________________________________
I to wszystkie autografy, które osobiście udało mi się zebrać na tegorocznych warszawskich Targach...

A dwie książki, zostały podpisane w moim imieniu przez znajome ;)
"Trawers" podpisany przez Zuzę, a książka jest u Barwinki;
A "Marek Piekarczyk. Zwierzenia kontestatora." podpisany przez Kasię ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii