2 grudnia 2017

STOSIK!| XI Stosik 2017! | LISTOPAD 2017!

Witajcie!

Po pierwszych dwóch tygodniach poprzedniego już miesiąca, nastały tygodnie bez postów, choć chciałam napisać kilka w ciągu minionego tygodnia.
Niestety nie wyszło...

Dlatego dziś przychodzę do Was z pierwszym postem od TRZECH tygodni!

I to będzie....
STOSIK
LISTOPAD
Listopad - Ten miesiąc był bardziej muzyczny niż książkowy.

Po pierwsze, spotkania z Artystami, Europejskie Targi Muzyczne...
I dlatego na pierwszy rzut pokażę Wam ... Płyty...

Płyty zakupione od października...
Przeważnie w empiku
W październiku, pierwszą płytą kupioną była... "O mnie o Tobie o nas" Andrzeja Piasecznego, a razem z nią także:
- Halo tu ziemia Natalii Kukulskiej [wersja z autografem];
- Oldschool Kuby Badacha;
oraz Światło nocne Natalii Przybysz.

Potem były dwa tygodnie przerwy i podczas TK w Krakowie zakupiłam płytę Marcina Januszkiewicza "Osiecka po męsku".

Pozostałe płyty to są z Listopada, po lewej stronie płyty związane z ETM, po drugiej wszystkie inne...

A teraz KSIĄŻKI!



Pierwszy zestaw, to są książki ze Świata Książki[dwie górne], zamówienie z wydawnictwa Kobiecego [trzy kolejne] i kniga z Europejskich Targów Muzycznych ;)

Poza tym było jeszcze jedno zamówienie z innego wydawnictwa...
A to było z okazji 10-lecia Novae Res ;)
Oto one
Kryształowe serca Augusta Docher, Pensjonat pod Świerkiem, Nie całkiem Boże Narodzenie Magdaleny Knedler;

I myślałam, ze na tym się skończy...
Aż nadszedł czarny piątek i promocja w Empiku...

I od piątku do niedzieli było 3za2...
W piątek nic, w sobotę też udało się nic nie kupić, ale w niedzielę przypadkiem znalazłam się w stacjonarnym empiku... i...
Kupiłam trzy książki...
- Mirror mirror Cara Delevinge;
- Światło Jay Asher;
oraz  Dręczyciel Penelope Douglas, bo w tym Empiku nie mieli na stanie książki Cztery płatki śniegu Joanny Szarańskiej...

Dwa dni później, w Empiku odbyło się spotkanie z Autorem Światła i wtedy też kupiłam dwie poprzednie książki Jaya Ashera ...
13 powodów i Ty, ja i Fejs...
Choć mam tą drugą w poprzedniej wersji okładkowej... jednak na działce, więc zakupiłam i podpisałam...

________________________________________________________________________
I to wszystkie nabytki z miesiąca listopada...
A już grudniowe stosy się powiększają... a to dopiero początek miesiąca!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii