17 grudnia 2017

PODSUMOWANIE 2017 | LISTOPAD 2017!

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z trochę spóźnionym, podsumowaniem poprzedniego miesiąca!
Zapraszam!



LISTOPAD był dla mnie miesiącem męczącym...
Większość czasu spędziłam w domu, z powodu stłuczenia stawu ramiennego i kilku żeber... co równie mocno, co bolało, także nie pozwalało mi cokolwiek przeczytać.

W ciągu tego miesiąca, przeczytałam TYLKO dwie książki.
17.11 - Sexy Bastard. Cash - Eve Jagger;
oraz
20.11 - Z popiołów - Martyna Senator;

W międzyczasie - od 1, a właściwie od Targów Książki w Krakowie, podczytywałam również Love Line Niny Reichter. Poza nią, przeczytałam kilka stron na czytniku Poza napisanym Jarosława Czechowicza.

Koncertowo listopad, wyglądał tak:
10-11 - koncerty Europejskie Targi Muzyczne Co Jest Grane 2017! - m.in. Grubson, L.U.C., Natalia Nykiel, Pola Rise i Bovska;
14.11 - IRA Akustycznie - Kuźnia Kulturalna;

A Spotkaniowo?
Poza spotkaniami z Artystami, na których koncertach byłam I Europejskich Targach Muzycznych w Pałacu, byłam również na... spotkaniu z Magdaleną Witkiewicz i Aleksandrem Rogozińskim [16.11] i Jay Asher [26.11] w Empiku i Agatą Czykierdą-Grabowską w Bibliotece na Żytniej [17.11].

I to wszystko, co działo się u mnie poza pracą i uszczerbkiem na zdrowiu.
--------------------------------------__________________-----------------------------------
Post napisany 21.11.2017

Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii