25 maja 2016

Targi Książki 2016... w Warszawie! #2 | Relacja

Witajcie w ten piękny słoneczny majowy dzień....

Dzisiaj przedstawię moją relację z dwóch pierwszych dni Warszawskich Targów Książki 2016!

Zaczynamy!

CZWARTEK

Wizytę na tegorocznych targach zaczęłam od godziny 13...
I pierwszym stoiskiem było.... 19/H, czyli Instytut Wydawniczy Latarnik!


... I pan Tomasz Raczek, do którego tego dnia przyniosłam  2 książki (+ta widoczna u góry, została kupiona)

Odchodząc od nich, spotkałam Magdę z Książkowych wyliczanek, Olę, a po chwili również i Natalię z Książkowe kocha, nie kocha 

 Następnie przeszłam się po "koronie" Stadionu i zakupiłam 4 kolejne książki [na stoisku Latarnika kupiłam ich trzy ;)], w tym 3 na stoisku Wydawnictwa SQN [promocja 3za2] a jedną w Wydawnictwie Albatros.

... by po godzinie 13.30 wrócić na stoisko Wydawnictwa po podpis pani Krystyny Mazurówny:

Jak i mojego ulubionego autora....
... Marcina Szczygielskiego, który podpisał mi tego dnia "Teatr Niewidzialnych Lalek"
Po wielu miesiacach niepewności dot. jego książki "Poczet królowych polskich", którą widziałam w zeszłym roku na Krakowskich Targach, co miała więcej stron niz moja "pierwsza wersja", okazało się, ze to było wydanie z kluczem i wywiadem w środku. 
A na majowych Targach juz było trzecie wydanie tej książki

Potem spacerowałam w towarzystwie dziewczyn, jak i siostry Magdy - Asi z koleżanką Dorotą... Zaglądałyśmy również co jakiś czas do dziewczyn z Epikboxa - Magdy i Zuzy.
A koło 15 , zakupiłam ostatnią tego dnia książkę - "Anatomię uległości" Augusty Docher.


 Stos z tego Dnia wyglądał tak:

Od góry:
SQN:
- kolorowanka "Twoja niezwykła podróż";
- "Wigilijne psy i inne opowieści" Łukasza Orbitowskiego;
- "Listy niezapomniane Tom 2" Shaun Usher;
Albatros:
- "Nowe życie, nowy początek. Wokini" Nicholas Sparks/ Billy Mills;
Lucky:
- "Anatomia uległości" Augusta Docher;
Latarnik:
- "Kultowe rozmowy" Tomasz Raczek, Katarzyna Marcysiak;
- "Ach, ci faceci!" Krystyna Mazurówna;
- "Teatr niewidzialnych Lalek" Marcin Szczygielski;
 
PIĄTEK

W piątek plan mój był taki:


Marcin Szczygielski 14.00 – 15.00 [Stowarzyszenie Przyjaciół Książki dla Młodych (Polska Sekcja IBBY) 11/CB] lub 16.00 – 17.00 [Bajka 1/H]   
Łukasz Orbitowski 14.00 – 15.00     Od deski do deski / Dictum Sp. z o.o.      
                                   16.00 – 16.50     Fundacja Miasto Słów    Kathryn Taylor       15.00 – 16.00 [AKURAT]      
Gabriela Gargaś      15.30 – 16.30 [Filia];
Agnieszka Krawczyk 15.30 – 16.30[Filia] 

Magdalena Witkiewicz 17.00 – 18.00 [Filia]
Liliana Fabisińska 17.00 – 18.00  [Filia]

Maria Paszyńska    17.30.- 18.30 [Czwarta Strona];
Maria Czubaszek    18.00 – 19.00 [Prószyński Media];
Niestety, pani Maria zmarła przed Targami :( to pierwsze co mi się rzuciło w oczy, patrząc na "mój plan".
Marcina spotkałam dzień wcześniej, ale to, czy spotkałam Go również drugiego dnia - tego dowiecie się później ;-)
Cały dzień spędziłam w towarzystwie Magdy, Natalii i Asi, lawirując między piętrem -1, gdzie znajdowało sie stoisko Epik Box - gdzie u Magdy i Zuzy zostawiłam swoją walizkę pełną książek i odpoczywałam, a parterem, gdzie znajdywały sie stoiska wydawnictw...
 Pierwszym autorem, którego spotkałam był....
... u którego podpisała, dzień wcześniej zakupione "Wigilijne psy... " oraz przywiezioną z domu "Szczęśliwa ziemia".

Następnie spacerując z dziewczynami, szukałyśmy odpowiedzi na pytania w konkursowej ankiecie "Granic",
by tuż po 14 spotkać znajome blogerki: Patrycję Patiopeę, Marcelę - Mirror of soul; a także poznać Kasię z Poradnika Pozytywnego Czytelnika, a także Martę z Secret Books.

Jak i  Martę z Panem Misiem i Wacława ;)

A później spotkanie i podpis na "Poczet królowych polskich. Powieść i klucz" Marcina Szczygielskiego!
i pytanie "Gdzie trzymasz te książki?" z uśmiechem ;)

Po wynikach Konkursu "Granic", w którym zdobyłam "Fatima", którą oddałam Babci, zmierzałam do stosiska wydawnictwa Muza/Akurat, na spotkanie z niemiecką Autorką - Kathryn Taylor, która podpisała mi wszystkie 5 książek (w tym 2 kupione przed spotkaniem)
:)


Aby później znaleźć się również w Latarniku u pana Tomka, by podpisał 4 kolejne książki....

Tam również była pani Krystyna i Marcin, ale już nie podchodziłam kolejny raz do nich.

Potem dłuższą chwilę odpoczywałam na stoisku EpikBoxa, przy okazji przekładając podpisane książki do walizki i włożyć nowe, do podpisania przez kolejnych autorów ;-)

Magnetyczne zakładki EpikBox'a;)


Następnie kupiłam dwie książki Zuzie ;) przy okazji skierując się do stoiska wydawnictwa Filia...
Na którym miałam problem z wyborem jednej książki... A myślałam o trzech....
Jednak się zdecydowałam i kupiłam książkę Gabrieli Gargaś i podeszłam do stolika...

Przy którym siedziały:
Gabriela Gargaś i Magdalena Witkiewicz (która miała tam spotkanie od 17.00)
Drugiej wymienionej autorce wręczałam książki w dwóch turach. Pierwsza właśnie o tej porze [jak widać trzy książki], a druga po 17, gdy siedziała w towarzystwie Liliany Fabisińskiej...


Podczas pierwszego spotkania, dowiedziałam się, ze na innym stoisku, można spotkać inną Autorkę - Nataszę Sochę, więc tam też byłam ;)

... i to dwukrotnie...
gdyż za pierwszym razem zapomniałam podpisać "Cichą 5" ;-)

Następny przystanek miałam na stoisku Wydawnictwa Czwartej Strony, gdzie pierwsze co zrobiłam, to zdjęcie 
z nową książką Remigiusza Mroza "W cieniu prawa", która premierę ma w czerwcu!

By po kolejnym okrązeniu stadionu, w końcu zjawić się na spotkaniu z Marią Paszyńską ;)



Jeszcze w międzyczasie, stojąc z Weroniką z Literaturomanii, zaczepiła nas pani Agata z zapytaniem o napisaniu opinii o książce "Strona po stronie", na co obie się zgodziłyśmy i przy okazji Wiki zapyała o książkę R. Cook'a, i niespodziewanie, ją również obie otrzymałyśmy.


A zdobycze z piątku wyglądały tak:

* brakuje:
- "Kolorowe wyzwanie"
- "Fatima";
oraz trzech książek,które od razu wręczyłam mamie:
________________________________________________________________

Oto stosik z obu dni:

Następna notka będzie z Autografami, które zdobyłam w tym miesiącu[nie tylko na Targach] ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii