1 maja 2020

PODSUMOWANIE MIESIĄCA |I| KWIECIEŃ 2020! | #4

WITAJCIE!

Dziś mamy 1 maja, więc jak to powinno być, a dawno u mnie nie było....

Zapraszam na PODSUMOWANIE MIESIĄCA KWIETNIA 2020! 



Kwiecień był miesiącem braku bodźców, wychodzenia z domu - nie licząc chodzenia do pracy, czy zakupów - i chodzenia do paczkomatu.

Na szczęście, niektóre wydawnictwa, autorzy i wykonawcy, wyszli na przekór pandemii i organizowali spotkania on-line.

Byłam na kilku spotkaniach on-line w Empiku - m.in. z Katarzyną Bereniką Miszczuk, spotkaniach online organizowanych przez Magdalenę Witkiewicz.
Inni twórcy też czytali fragmenty swoich książek - w głowie mam trzy takie autorki - Agatę Suchocką, Annę Kasiuk i Agnieszkę Lis.
Ta ostatnia z wymienionych, także wymyśliła, że będzie pisała książkę z innym osobami, czytając co wieczór live na Instagramie.
Także jedna z polskich autorek, codziennie, o 19:30 poleca pozytywne książki, które poprawią humor - jedną z nich była Ostatnia Arystokratka Evzen Bocek.

Nie tylko oni organizowali spotkania, ale także blogerzy - Adam Szaja ze Smakksiazki.pl, czy Dorota z Przeczytanek, czy Justyna z ONA CZYTA.
Koncerty, które odsłuchałam, były to m.in:
- Karaś & Rogucki;
- Kayah;
- Daria Zawiałow.

Poza tymi zdarzeniami, oglądałam na YouTube spotkania ze sportowcami dzięki kanałowi i ludziom z Eurosportu.
Najbardziej zapamiętałam rozmowy z polskimi skoczkami Narciarskimi: Piotrem Żyłą, Maciejem Kotem, a ostatnio z Jakubem Wolnym.

A także CZYTANIE PERFORMATYWNE SZTUK organizowane przez TEATR KWADRAT


--------------------_________________-------------------------

Czytelniczo ten miesiąc kwiecień, był bardzo chaotyczny.

Były dni, czy nawet tydzień, gdzie nie przeczytałam żadnej książki w 100%.
Jednak zacznijmy od początku.

Pierwsze dni kwietnia spędziłam delektując się kolejnymi stronami książki Remigiusza Mroza Wyrok.
Ostatnią stronę przeczytałam i odłożyłam, zapoczątkowując stosik dnia 3 kwietnia.
Kolejną książką w kwietniu, była czytana kilka dni później.
Było to 7 kwietniaWtedy właśnie przeczytałam drugą książkę napisaną przez osobę z naszego kraju.
Była nią Anna Dąbrowska i jej Odlecimy Stąd.

Następnie było 10 dni bez skończonej książki, co nie oznacza, ze nie czytałam wcale. Wtedy właśnie zaczęłam i przeczytałam kilka stron takich książek, jak:
Ektradycję Remigiusza Mroza, First Last Song Bianca Iosivoni, To nie jest, do diabła, LOVE STORY Julii Biel, Rok na Kwiatowej. Wędrowne ptaki Karolina Wilczyńska, a także Lilianna Anny Szafrańskiej.

Jednak żadną z tych książek niedokończyłam, a zamiast tego zaczęłam jednego dnia i skończyłam tego samego dnia inną książkę w formie elektronicznej, ale już ją mam w papierowej wejsji.
A jest nią Fallen Crest. Na zawsze od Tijan. Przeczytałam ją 18 kwietnia.
Następnym tytułem, za który się zabrałam, był Preppy. Życie i śmierć Samuela Clearwatera autorstwa T.M.Frazier
U nas wyszła, podzielona na 3 tomy i właśnie te 3 części przeczytałam w 24 godziny, zaczynając 19 a kończąc wszystkie części następnego dnia - 20 kwietnia.

Następne kilka dni spędziłam na oglądaniu i pracy.
Jednak coś mnie tknęło i włączyłam aplikację do słuchania Audiobooków i ujrzałam dodatkową akcję Czytajpl.
Dzięki tej aplikacji, w 3 dni przesłuchałam książkę, która od dłuższego już czasu leży na mojej półce nieprzeczytana, popisana przez autora.
A był nią Ślepiec Max'a Czornyja. 
Skończyłam ją 27 kwietnia, będąc w pracy, koło południa.

Następnym tytułem, który w połowie przesłuchałam, a w drugiej przeczytałam, był Rysunkowy chłopak K.N.Haner.
Audiobook tej powieści zakupiłam wraz z innymi tytułami tej autorki na promocji wydawnictwa editiored.
Skończyłam ją 29 kwietnia.

Tego dnia właśnie myślałam że to była ostatnia książka przeczytana w Kwietniu, jednak zdarzyło się tak, ze pobrałam na Legimi i przeczytałam w niecałe 24h i skończyłam ostatniego dnia miesiąca.
Była nią książka duetu pisarskiego, który wyszedł w kwietniu, a mianowicie Nieidealnie dopasowani Corinne Michaels & Melanie Harlow. 

Takim sposobem w Czwartym miesiącu 2020 roku, przeczytałam 9 książek.
Nie było to najgorszy miesiąc pod względem czytelniczym - ani też spotkaniowym, choć tylko online.



--------------------_________________-------------------------


A Wam, jak Minął kwiecień?

Przeczytaliście coś z mojej listy?
Albo coś mi ze swoich przeczytanych polecicie?


--------------------_________________-------------------------


Zapraszam

Do Komentowania
I...
Do Napisania!

Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii