1 lutego 2021

PODSUMOWANIE! | !GRUDZIEŃ |2020!| - STYCZEŃ | 2021!

 Witajcie!

 

Przychodzę dzisiaj z PODWÓJNYM PODSUMOWANIEM - podsumowaniem dwóch poprzednich miesięcy - Grudnia 2020 i Stycznia 2021!

Zapraszam!

Grudzień był miesiącem wzmożonej pracy - mimo trwającej pandemii, nadal chodzę do pracy, ale to nie przeszkodziło mi w tym by poczytać i przeczytać 16 książek.

Zdarzyły się też między kolejnymi pozycjami, kilkudniowe przerwy, jak sami zaraz zobaczycie...

W pierwszych tygodniu grudnia przeczytałam tylko dwie książki i tak samo jak przerwa między pierwszą książką przeczytaną 1 dnia miesiąca a drugą 6 grudnia, była taka sama przerwa miedzy 2 a 3.

Pierwszą książką przeczytaną w Grudniu - a zaczętą jeszcze w Listopadzie, był Prywatny Ochroniarz od Caroline Angel, a ostatnimi książkami - pozycją 15 i 16 były to pierwsze 2 tomy serii od Tillie Cole.

Lista przeczytanych książek w Grudniu:

 
A to mój Grudniowy Stosik - brakuje tylko tu jednej pozycji -Między mną a czereśnią Paola Peretti 
 
Najlepsze przeczytane w Grudniu:
Jednak mnie kochaj/Tylko bądź przy mnie Laura Kneidl, Słodki dom/Słodki romeo Tillie Cole, Zablokowany Rzut Kennedy Ryan, Pretty Reckless L.J. Shen
 
--------------------------________________________----------------------------

STYCZEŃ 2021!
 
Nowy, 2021 rok zaczął mi się rewelacyjnie.
Pierwsze 10 książek - z 17(!) przeczytałam w niewielkim odstępie czasu, w 11 dni. Czasem nawet 2 książki w jeden dzień, co w ostatnim czasie, mi się przed Grudniem 2020 rzadko zdarzało.

Początek roku, to było kontynuowanie serii Słodki dom od Tillie Cole - 3 kolejne tomy.
Po nich zabrałam się za książkę od K. Bromberg - Zapach namiętności. I te 4 książki w 3 dni!
Potem, po jednym dniu odpoczynku, udało mi się zabrać i przeczytać całą serię Rock Chick od Kristen Ashley, a potem za trzecią część serii VIP - Niegrzeczny Rockmann Kristen Callihan - czas przeczytania 5 książek - 5 dni.
I co mnie zdziwiło i zaskoczyło zarazem, otrzymałam VIP#3 i przeczytałam kilka dni przed premierą, która była 13 stycznia.
Po tych 9 tytułach w tym 2 kilku tomowe serie, miałam przerywnik w postaci książek Pocałunki w Paryżu Catherine Rider i Fantastyczny Pan Lis Roald Dahl.
Jak można zauważyć, do tej pory, a mianowicie do 17 stycznia, nie miałam żadnej przeczytanej książki polskiego twórcy.

Zmieniło się to już kilka dni później, gdy na Legimi pojawił się pewien e-book. Wersja elektroniczna książki z serii  Kindgs of Sin zapoczątkowanej Melodią Serc duetu Ewelina Nawara & Justyna Leśniewicz - Echo Przeszłości. Przeczytałam ją 20 stycznia i nie mogę się doczekać kolejnej części serii.
Następny był Playboy od Katy Evans, a po nim, kolejna książka Autorstwa Eweliny Nawary, tym razem w duecie z Małgorzatą Falkowską - Nieosiągalny, również przeczytałam grubo przed premierą - gdyż premiera dopiero za dwa dni - 3 lutego, a ja przeczytałam ją już 23 stycznia!

Numerem 15 na mojej liście przeczytanych książek był pierwszy w 2021 roku Audiobook. 
Zaczęłam go słuchać, gdy zaczynałam czuć zmęczęnie pod koniec mojego 12h dnia pracy, ale tak mnie treść zainteresowała, każdą wolną chwilę w kolejnych 2 dniach, spędziłam na słuchaniu, choć nie chciałam by się skończyła.
A był to Mecz to pretekst. Futbol, wojna, polityka Anity Werner & Michała Kołodziejczyka. Czytała to właśnie Autorka - tym bardziej warto posłuchać.

Ostatnimi książkami w STYCZNIU, były książki związane z marką wydawnictwa Kobiecego.

Free Birds Emilii Szelest [Niegrzeczne Książki] - 28.01.2021
Malum. Część 2 Amo Jones [Wydawnictwo Kobiece] - 29.01.2021

W tym miesiącu nie było słabej książki, każda z nich mi się podobała, że nie mogłam przestać ich czytać.
Oto te książki:

--------------------------________________________----------------------------
 
A to mój mini TBR na Luty
4 książki, które zaczęłam między tymi 17 pozycjami i chciałabym je dokończyć:
 
Mam nadzieję, że uda mi się w tym miesiącu je przeczytać 

😎

Mam nadzieję, że plany TBR na ten miesiąc jak i rok spełnią się - w STYCZNIU udało mi się przeczytać już 1 z 21 planowanych książek z TBR.
 
A Wam, jak minął pierwszy miesiąc 2021 roku?

Jestem ciekawa.
 
Tymczasem,
 
Do Napisania!
 
Natalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii