1 stycznia 2018

PLANY na 2018 ROK! | Postanowienia 2018! | Informacyjnie tak...

WITAJCIE w Pierwszy dzień Nowego Roku!

Jak tam po Sylwestrze? Udany był ostatni dzień poprzedniego już roku?

Dzisiaj Zapraszam Was dalej!
W tym 2018 Roku, planuję zrealizować większość z tegorocznych postanowień.
Mam taką nadzieję...

Niektóre z nich, pokryją się z postanowieniami z poprzednich lat.
Oto one:
  1. Czytać książki z własnej biblioteczki
    Mam wiele nieprzeczytanych książek - mam w planach spisania [po raz kolejny] swoich książek, ale jedno wiem na pewno - jest ich za dużo do przeczytania - "do koloru, do wyboru".
  2.  Mniej kupować
    Za duże stosiki ostatnio bywały w moich nabytkach, więc będę starać się zmniejszać stosiki.
  3. Pisać regularnie - przynajmniej 5 postów w miesiącu.
    Będę się starać planować tak posty, by w każdym z 52 tygodni był przynajmniej jeden post.
  4. Pisać więcej o książkach niż około kulturalnych postów. 
  5. Pojawić się na Targach Książki
    Na 200% będę na TK w Warszawie [majowych] i prawdopodobnie na KTK [na 90%, w październiku]. Może jeszcze na innych [łódzkich, wrocławskich, katowickich], ale nie wiem jeszcze tego...

--------------------------------------__________________-----------------------------------
 
PLANY 2018
 
Plany na ten rok, poza postanowieniami, które są powyżej, mam jeszcze jedno...
By w tym roku przeczytać podobną ilość jak w poprzednich 3 latach - powyżej 100 książek!
W 2014 było ich 80, w 2015 było 103, 2016 - 147, w 2017 131 książek.
Spisać wszystkie książki w domowej biblioteczce  - jestem pewna że jest ich ponad 1000.
Mam kilka dni wolnego, więc może uda mi się je spisać.
I by w każdym miesiącu Premiery/Nowości miesiąca, były do 10 dnia miesiąca.

--------------------------------------__________________-----------------------------------
 
W najbliższym czasie na blogu:
→ Podsumowanie Grudnia 2017!
→ TBR na miesiąc i na 2018;
→ Premiery/Nowości STYCZEŃ;
→STOSIK GRUDZIEŃ 2017! [może razem z podsumowaniem?];

--------------------------------------__________________-----------------------------------
 
Oby postanowienia i plany się zrealizowały w tym roku... przynajmniej 4 na 7 punktów.

Tymczasem..
 Miłego wieczoru...

I..

Do Napisania! 

Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii