4 lutego 2020

PODSUMOWANIE MIESIĄCA |I| STYCZEŃ 2020! | #1

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z pierwszym podsumowaniem Miesiąca 2020 ROKU!

Zapraszam!
Styczeń zawsze jest pierwszym miesiącem roku i rozpoczyna on nowe plany i postanowienia na rok.
Ja w tym roku nie mam postanowień, które MUSZĘ wykonać/spełnić, a tylko Planami na 2020 rok.

Myślałam także, że zacznę dobrze 2020 rok na blogu, pisząc bardziej regularnie - a jednak posty w zeszłym miesiącu wyszły tylko 3 - w tym jeden, podsumowaniem zeszłego roku a dwa z planem na 2020 i wyzwaniem czytelniczym 20 na 2020.

Czytelniczo, rok 2020 zaczęłam także podobnie do ilości postów w Styczniu - gdyż przeczytałam tylko 4 książki.
Pierwszym tytułem 2020 roku, była książka zaczęta jeszcze w 2019.
Czytałam tę pozycję w ramach facebookowego booktouru prowadzonego przez Zaczytaną Ewelkę, a tytułem była książka Darii Skiby - Dlaczego, mamo? wydanej pod szyldem wydawnictwa Videograf.
Skończyłam ją 4 stycznia 2020 i podałam dalej do kolejnego uczestnika.
Książka była wspaniała i była także pierwszą solową książką Darii przeze mnie przeczytaną - wcześniej czytałam tylko książkę napisaną przez nią w duecie z Małgorzatą Falkowską pod tytułem Zaskocz mnie.
I nie mogłam się oprzeć i od razu po skończeniu tego tytułu, zamówiłam tę pozycję- oczywiście nie samą - jak to u mnie.

Kolejną pozycją - nr.2 na liście przeczytanych w tym miesiącu, była Jego babeczka Penelope Bloom.
Ta książka jest trzecią częścią serii tej autorki rozpoczynającą się tytułem Jego banan, a druga Jej wisienki.
Książki tej autorki lubię i nie mogę się doczekać kolejnej części związanej z kolejną osobą z otoczenia Natashy i Bruce'a[główni bohaterowie ...banana], Hailey i Williama [bohaterowie Jej wisienki], a także Emily i Ryan'a - która już 12 lutego!
Jego babeczkę skończyłam 17 stycznia 2020

Kolejny tytuł został przeze mnie w połowie PrzeCzytany, a w drugiej PrzeSłuchany.
A były to Spełniacze Małgorzaty Falkowskiej wydane pod szyldem wydawnictwa Inanna

 Zaczęłam ją słuchać na początku grudnia, w trasie na niedzielną wizytę w Katowicach i we Wrocławiu. I już wtedy zapisałam sobie w zeszycie ten tytuł jako jeden z ostatecznie 20/21 tytułów na 2020 rok!
Jednak w styczniu zaczęłam ją ponownie słuchać, a w pracy podczytywać ją od początku - dopóki nie skończę.
I skończyłam ją 19 Stycznia 2020
I tak jedna książka z planu - TBR-u na 2020 już zaliczony! 💙

A ostatnią książką, Przeczytaną w STYCZNIU, była Styczniowa Premiera z Wydawnictwa Filia, a mianowicie.... Eleanor & Grey Brittainy C. Cherry.
Premierę miała 22 stycznia a ja ją odebrałam dopiero 27 stycznia - i dopiero wtedy ją zaczęłam.
A skończyłam ją ostatniego dnia miesiąca -31.01.2020r.

Jednak nie oznacza to, że między czytanymi książkami - zwłaszcza między czwartym a siedemnastym dniem miesiąca - nie podczytywałam żadnej innej książki.
Oczywiście, że miałam...
A były to m.in. takie tytuły:
O pisaniu na chłodno Remigiusz Mróz,
Masz wiadomość Agata Przybyłek - pamiętam, że ten tytuł zaczęłam w dzień jej premiery
 - 15 stycznia

Jedynym wydarzeniem związanym z książkami, miało miejsce 27 stycznia, a było to...
Spotkanie autorskie z Robertem Małeckim w Empik Junior w Warszawie! 
Spotkanie w ramach trasy promocyjnej, w związku ze styczniową premierą trzeciej części serii o Bernardzie Grossie - Zadry.

Jednak na tych kilku książkach i spotkaniu z Robertem, miesiąc STYCZEŃ się nie skończył.
Otóż, w tym miesiącu, także znalazłam się kilka razy w kinie i teatrze.
Rozpiszę to datami i tytułami spektakli i filmów, na które się wybrałam...
Oto one:
TEATR:
5.01 - Obrzydliwcy Teatr Dramatyczny - Scena Przodownik;
12.01 - Kinky Boots Teatr Dramatyczny - na ten spektakl poszłam za namową siostry z wyboru i zabrałam tam także rodziców.
Po spektaklu w głowie miałam utwory z tego spektaklu, zwłaszcza...
18.01 - Metafizyka dwugłowego cielęcia Teatr STUDIO - spektakl nie zapisany w planie na styczeń;
19.01 - Kilka dziewczyn - Teatr Narodowy - Scena przy Wierzbowej;
30.01 - Nie książka zdobi człowieka - Teatr Kwadrat - pokaz przedpremierowy;
KINO:W tym miesiącu wszystkie wizyty w kinie byly spowodowane Przeglądem filmów nominowanych do Polskiej nagrody ORŁY 2020 w kinie Iluzjon.

11.01 - pokaz 2 odcinków serialu Echo Serca + spotkanie z twórcami;
17.01 - Proceder + spotkanie z twórcami;
19.01 spotkanie z twórcami filmu (Nie)znajomi;
26.01 - pokaz serialu Wataha + spotkanie z twórami
 27.01 - spotkanie z twórcami serialu Szóstka + pokaz 2 odcinków Echa Serca  i spotkanie z twórcami;

A 31 stycznia, zamiast podjechać na kolejny seans w Iluzjonie, to wybrałam się na spotkanie w Instytucie Teatralnym z polskim aktorem - Tomaszem Karolakiem.

-----------------------------_____________________----------------------------


I tak zakończyłam swój STYCZEŃ 2020!

A Wam, jak minął pierwszy miesiąc 2020 roku?
Co przeczytaliście?


Piszcie, jestem ciekawa..

Do napisania,
Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii