27 lutego 2019

TBR MARZEC 2019!|

Witajcie,
Dziś przychodzę do Was z pierwszym TBR-em miesięcznym(!), który to spróbuję wykonać w ciągu tych 31 dni miesiąca Marca!
Ciekawi jesteście jakie to będą tytuły?

Zapraszam w takim razie dalej...

Pomysł TBR-ów miesięcznych zasiał mi się w głowie już jakiś czas temu, ale dopiero teraz postanowiłam go wcielić w życie - a przynajmniej spróbować.
W tym pierwszym, a także w kolejnych, tytuły książek mogą się powtórzyć, gdyż postanowiłam również, że w 2019 roku będę kończyć zaczęte książki. A na dzień dzisiejszy mam zaczęte 5 tytułów...
Tu, w TBR zawarłam przede wszystkim książki, które leżą na moich półkach (i stosach) nieprzeczytane.

Zacznę od tytułów w ostatnim czasie rozpoczętych, ale z jakiegoś powodu niedokończonych.
Pierwszym z nich jest książka nietypowej wielkości, która otrzymałam podczas pobytu na Salonie Dobrej Książki w Łodzi. A mianowicie: Pod podszewką. Prawdziwy wizerunek pisarza Sylwi Stano & Zofii Karaszewskiej wydanej nakładem Wydawnictwa Marginesy.


Zaczynałam ten tytuł, przynajmniej dwa razy, jednak odkładałam na rzecz innych z powodu jej wielkości - zwłaszcza podczas 12h trybu pracy.
Teraz, mając kilka dni wolnego, spróbuję po raz kolejny ją przeczytać- może tym razem uda się do końca.


Dwoma kolejnymi tytułami są książki, które wyszczególniłam w dwóch postach z TBR-ami bądź wyzwaniami czytelniczymi.
Obie pozycje znajdują się zarówno w TBR JESIEŃ/ZIMA jak i w wyzwaniu 19 AUTORÓW NA 2019 ROK opisanych w Tym poście.
A te książki to:
Larista - Melissy Darwood

 & Rdza - Jakub Małecki

A następne trzy tytuły, które na przełomie stycznia i lutego zaczęłam i kilka stron przeczytałam.
Tytuły zaliczające sie do tego punktu, to:
Randka z Hugo Bosym Agnieszka Lingas- Łoniewska

Mów szeptem Agnieszka Olejnik

 A jedynym tytułem, którego początkowo nie zapisałam, a teraz wpadł mi do głowy ... jest książka a raczej seria Jenny Han zapoczątkowana tytułem...

A ostatnim tytułem, który chciałabym przeczytać, jest kolejna część serii z Joanną Chyłką - 9 tom zapoczątkowany tytułem Kasacja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii