14 stycznia 2019

TBR na 2019 rok!| 19 książek na 2019 rok(?) | 18 książek na 2018 - Konfrontacja! #2

Witajcie w kolejnym poście 2019 roku....

I ten również podsumowuje rok, który kilka dni temu minął bezpowrotnie...

Jednak w tym nie będzie tylko Konfrontacji vol.2

Zapraszam serdecznie!
Zaczynamy...
Od rozpatrzenia...
18 książek na 2018! 
Stos z tego wyzwania czytelniczego wyglądał tak:

Przeczytałam z nich tylko 5 książek, ale niektóre z pozostałych, nadal mam w planach przeczytać.
Jednak nie w tym wyzwaniu tego 2019 roku.
W 2018 roku w ramach tego wyzwania, przeczytane zostały tytuły:
Turbulencja, King, Rozgrywka, Najlepszy powód by żyć & Cel.

--------------------------------------__________________-----------------------------------

W tym roku to nie będzie 19 książek na 2019 rok - nie tak do końca.
Bo zatytułowałam to tegoroczne wyzwanie książkowe ...
19 autorów na 2019 rok!

Na 19 punktowej liście, pojawią się Autorzy, których jeszcze nie czytałam, ale także Ci, których niektóre tytuły już mam przeczytane...

Z tej pierwszej grupy Autorów jest...
10
w tym:
Katarzyna Bonda - jedną z jej książek;
Katarzyna Puzyńska - seria o Lipowie, przynajmniej zacząć 😀

Jakub Małecki;
lub coś ze starszych tytułów - przed ksiazkami w wydawnictwie SQN
Robert Małecki Skaza lub trylogia o Marku Benerze;
Melissa Darwood Larista/Guerra;
Jennifer L. Armentrout - coś z książek nieprzeczytanych tej autorki 😆;
Max Czornyj - Prawdopodobnie Najszczęśliwsza niż Grzech;
Joanna Szarańska;
Możliwe, że  Kłopoty mnie kochają...
Agnieszka Lis;
Camilla Lackberg może w końcu zacznę serię od Księżniczka z lodu;

A z drugiej...
9:
Joanna Opiat-Bojarska - Kryształowi;
Magdalena Witkiewicz - możliwe, że Milaczek;
Nina Reichter Love Line II;
Agnieszka Lingas-Łoniewska- Kiedy zniknę/Kiedy wrócę;
Marcin Szczygielski - seria o Mai lub inną książkę Marcina;
Tilie Cole Raze/Reap lub Tysiąc pocałunków lub Kaci Hadesa i inne ;
Remigiusz Mróz - kolejna część Chyłki, która będzie wydana w tym roku;
K.N. Haner Zakazany Układ;
Kasie West - jakaś z początkiem Chłopak...;


--------------------------------------__________________-----------------------------------

I to moje tegoroczne wyzwanie na 2019 rok
Mam nadzieję, że uda mi się choć część autorów poznać poprzez ich książki.

Za kilka dni pojawi się zakładka ze wszystkimi challengami na 2019 rok...
Moze i Wy bierzecie udział w jakimś wyzwaniu na ten rok?
Jestem bardzo ciekawa...

Tymczasem, 
Zapraszam do komentowania...
I...
Do Napisania!
Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii