1 marca 2019

PODSUMOWANIE 2019!| PODSUMOWANIE LUTEGO 2019!|

Witajcie!
Dziś przychodzę do Was z PODSUMOWANIEM LUTEGO 2019!
Ten najkrótszy miesiąc to był dla mnie nie do końca czytelniczy.
Otóż ...
W tym miesiącu przeczytałam tylko 10 książek, w krótszych bądź dłuższych odstępach czasu.
Porównując z pierwszym miesiącem roku - ze STYCZNIEM 2019 - to było tyle samo pozycji książkowych.

Na wstępie, wymienię Wam tytuły, które w zeszłym miesiącu zaczęłam, a mogłam w Podsumowaniu Stycznia nie zawrzeć.
A była to...
Larista - M.Darwood, Rdza - J. Małecki, GPS szczęścia...- M.Witkiewicz, M.Grochowska....

Pierwszą przeczytaną książką w LUTYM 2019, była książka wydana pod szyldem Wydawnictwa Kobiecego, pod marką Young,
książka Autorstwa Tijan, którą zaczęłam jeszcze w ostatnich dniach STYCZNIA, a mianowicie "Pozwól mi zostać".
A było to w piątek, pierwszego dnia lutego.

Weekend spędziłam, poza pracą, w towarzystwie książki, a raczej czytnika z aplikacją Legimi, gdzie pobrałam i czytałam w formie elektronicznej, kolejną książkę z Wydawnictwa Kobiecego.
Tym razem nie pod inną marką, tylko stricte z logiem tego Wydawnictwa.
A była to książka, które ostatnie strony przeczytałam w nocy z niedzieli na poniedziałek - Korona Kłamstw, z serii The Dark Duet autorstwa Pepper Winters.

Następnie, tego samego dnia, po tym, jak odebrałam zamówienie z książką Planeta Singli 3, zaczęłam ją czytać jako trzecią w tym miesiącu, w drodze... na premierę Filmu o tym samym tytule ;-)
Po premierze jednak odłożyłam książkę - gdyż ona była związana z filmem, na rzecz innego tytułu, który przeczytałam w całości, była książka jednej z moich ulubionych autorek.
A mówię tu o Abbi Glines, a pozycją, którą przeczytałam  lutego, była Pozwól się kochać z serii The Field Party.

Po przeczytaniu tego tytułu, wróciłam jednak do historii z bohaterami książki (i filmu) Planeta Singli 3, autorstwa Ewy Markowskiej, wydanej z ramienia Wydawnictwa Wielka Litera, którą to skończyłam kilka dni później
- 9 lutego.

W międzyczasie, tego samego tygodnia - poza pracą i czytaniem oraz pobytem na Oficjalnej Premierze filmu, miałam okazję również, zobaczyć przedpremierowo sztukę "Czworo do Poprawki" w Teatrze Imka, gdzie występuje czwórka aktorów:
Piotr Machalica, Katarzyna Herman, Marcin Korcz oraz Agnieszka Sienkiewicz. A było to 7 lutego.

A także, dostałam 2 przesyłki z Wydawnictwa Filia (za co bardzo dziękuje!).
 Pierwszą z nich było takie oto zaproszenie do czytania książki duetu pisarskiego...
A kilka dni później, właśnie tą książkę, którą któregoś dnia przeczytam, razem z wisiorkiem.
Następnie, po Planecie Singli, 10 dnia miesiąca, w końcu doczytałam do końca książkę GPS Szczęścia, czyli jak wydostać się z Czarnej D., autorstwa Magdaleny Witkiewicz & Marzeny Grochowskiej (z zawodu coacha).

Po przeczytaniu tych kilku tytułów w miesiącu, pomyślałam sobie, by przeczytać jedną z książek, które otrzymałam bezpłatnie od wydawców i stwierdziłam, że to jest dobry plan.
I takim więc sposobem, następnego dnia, zabrałam się za Winną Alicji Sinickiej i kilka z tą książką spędziłam dni.

11 lutego, po powrocie z pracy, zauważyłam przesyłkę w swoim pokoju...
Okazało się, ze jest to książka od Autorki wraz z imiennym autografem - za co bardzo dziękuję.
Oto ona:

Jednym z przerywników pomiędzy czytaniem historii zawartej w tym tytule, poza oczywistym - pracą, był koncert, a raczej recital autorski, znanej polskiej Aktorki - Katarzyny Żak. To wydarzenie miało miejsce w Dzień Zakochanych, 14 lutego 2019 roku.
[photo z Strefa Kulturalna by Kasia Wysocka]
I takim sposobem, ostatnie strony książki otrzymanej od Wydawnictwa Kobiecego, przeczytałam 16 lutego br.

Kolejnym tytułem, za który się zabrałam w LUTYM, był właśnie Ten tytuł, otrzymany z dedykacją od samej Autorki.
Spędziłam z nim nieco ponad 24h, gdyż zaczęłam ją czytać w poniedziałek po południu[ok.godz.16] w drodze na kolejne wydarzenie kulturalne, a skończyłam dzień później, koło południa.

Tym wydarzeniem kulturalnym, na które wybierając się, zaczęłam czytać Siódmą książkę w miesiącu, było spotkanie z polską Artystką, jaką jest wokalistka Ania Karwan.

Potem pobrałam na czytnik, kolejną Książkę i zarazem lutową premierę - Przywódcę Katy Evans, kontynuację "Prezydenta" tej autorki. Zaczęłam i skończyłam go 21 lutego.

Kolejnymi tytułami, które zaczęłam w tym miesiącu, były  w liczbie 2.

Jednym była kolejna premiera Lutego, a mianowicie  

Randka z Hugo Bosym Agnieszki Lingas-Łoniewskiej,
 a drugą - książka o której słyszałam od wielu książkoholiczek, Bookstagramerek i przynajmniej jednej dziewczyny z BookTube'a - Magdy znanej pod nazwą Crimelpoint - książka...
 Dziesięć poniżej zera autorstwa Whitney Barbetti [Wyd. Niezwykłe].

A w ostatni weekend lutego, co się u mnie działo?
23 lutego byłam na spotkaniu z Agnieszką Lingas- Łoniewską w Warszawskim empiku w CH Arkadia, w związku z tytułem, którego podczytywałam - "Radka z Hugo Bosym" [Wyd. Burda Książki], które prowadziła Katarzyna Burzyńska.

A dzień później, 24 lutego, po pracy (ech, ta niedziela handlowa) podjechałam na koniec spotkania z ludźmi z We Need YA!(Łukasz & Milena) oraz ich ambasadorami - Mają K. Cat, a potem oczekiwałam na spotkanie z Magdaleną Witkiewicz & Stefanem Dardą, które prowadziła Justyna Dżbik-Kluge z Radia Zet.

Kolejnym wydarzeniem miesiąca Lutego był drugi w tym miesiącu, wyjście do teatru. Tym razem wybrałam się do Och-Teatru, na spektakl Upadłe anioły, w którym grali:
m.in. Magdalena Cielecka, Cezary Kosiński, Maja Ostaszewska i Maciej Zakościelny.

A w drodze do Och-Teatru, skończyłam czytać Dziesięć poniżej zera Whitney Barbetti, a wracając z niego do domu, zaczęłam na czytniku kolejną - tym razem premiera z właśnie tego dnia- 27. lutego, nowy cykl T.M.Frazier Mroczna miłość.

A ostatniego dnia miesiąca - czyli dzień później, zaczęłam i przeczytałam książkę Brittainy C. Cherry&Kandi Steiner pt. Do dziewczyn, które czuły zbyt wiele

Podsumowując...
Przeczytałam 10 książek,
Byłam na 2 spektaklach i 1 recitalu, a także na 1 premierze filmowej,
oraz na 3 spotkaniach Autorskich: 2 związanych z książkami a 1 z muzyką.

Nieprzeczytane zostały...
Larista - M.Darwood, Rdza - J. Małecki, Randka z Hugo Bosym - które są w moim TBR na Marzec 2019!, 
a także zaczęłam Mroczną Miłość od T.M.Frazier (na czytniku)

A Wam, jak minął najkrótszy miesiąc w roku?
Ciekawa jestem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii