6 listopada 2018

Stosik TBR! |Jesień/Zima 2018/19!| AkcjaNieprzeczytane! | #ODSTOSUJsię

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z nowym Postem! Bardzo interesującym ...

Zapraszam serdecznie!
Jak widzicie w Tytule, dzisiaj pokażę Wam stosik, z książek, które są w mojej biblioteczce przeze mnie jeszcze nieprzeczytane...

A że od jakiegoś czasu, jestem w grupie na Facebooku, zatytułowanej #odstosujsie założoną przez m.in. Emilkę z WeźNieCzytaj to tak zatytułowałam ten post...

Ten TBR może być złożony z książek, które pojawiły się w Poście około urodzinowym, ale nie musi...

Początkowo, nie miałam w planach wybierać TBRu, ale do dziś - do 6 listopada, miałam wielką zagwozdkę, co czytać.
I niemoc doczytania książki w 100% - tak od 21 października 2018.

W 2018 roku, do tej pory, zaczęłam co najmniej 10 książek.
O niektórych tytułach pamiętam, nawet nie sprawdzając notatnika...
Dlatego one, jak i nowe książki, które zostały nabyte w ostatnich czasach, zostaną tu teraz przedstawione.

Zaczynamy...
--------------------------------------__________________-----------------------------------
Pierwszymi książkami, które dołożę do tego TBR-u i Stosu Hańby, są...
GPS Szczęścia, czyli jak wydostać się z Czarnej D. Magdaleny Witkiewicz&Marzeny Grochowskiej,
 oraz Woła mnie Ciemność Agaty Suchockiej.

Te dwa tytuły, patrząc w notes, zaczęłam czytać jeszcze przed WTK.
A GPS ma niewiele około 250 stron.

Jednak zarówno Gps jak i książka Agaty miały tą przeszkodę, że w trakcie tych miesięcy, znajdywałam inne tytuły, które szybciej przeczytałam, a te odkładałam na później.

Kolejnymi tytułami, o których pamiętam, że odłożyłam w ostatnim czasie i dokładam do TBR-u, są książki Autorów, którzy wydają lub zaczną w niedługiej przyszłości wydawać w Edipresse Książki.
Mówię tu o...
Agnieszce Walczak-Chojeckiej jak i Alku Rogozińskim.
A ich książki, dołożone do TBR-u to...:
najnowszy tytuł Autorki, czyli Królowa Gwiazd Agnieszki oraz Zbrodnia w wielkim mieście Alka Rogozińskiego - wydanej jeszcze w Wydawnictwie Filia.
Tytuł Agnieszki mam przeczytane 7 rozdziałów z 14, a u Alka, tylko kilka stron.



Następnym Autorem, którego dokładam do TBR to Autor - Jakub Małecki.
Zaczęłam ostatnio tytuł, który był polecany przez znajomych, który czytali tego pisarza, gdy pytałam, co proponują na początek przygody - Rdzę. Choć polecali Także i Nikt nie idzie Autora.
Dlatego też, do stosu dodaję te dwa tytuły, jako jeden...

A na koniec, jako 4 ostatnie tytuły, dodane to stosu TBR #odstosujsie to...:
Dreszcz 2. Facet w Czerni Jakub Ćwiek, Larista. Wysłannicy Melissa Darwood, Tylko dla Ciebie Vi Keeland, Love Line II Niny Reichter.
Powód 3 książek z tego zestawu - poza Laristą, jest fakt, że są to kontynuacje serii/dylogii, których pierwsze tomy/części, wcześniej czytałam.
Dreszcza czytałam na przełomie października i listopada 2016 roku,
Love Line I w listopadzie 2017 roku, a zarówno I część jak i tą II, otrzymałam dzięki uprzejmości Autorki.
A I część Vi Keeland - Tylko Twój, czytałam w Lipcu br.
A Laristę planowałam czytać od dawna, mam nawet I wersję tego tytułu, wydane pod szyldem Wydawnictwa Filia.

Pewnie przed ich przeczytaniem- tych 3 tytułów, powtórzę sobie lekturę ich poprzedniczek...

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Tym sposobem, w moim TBRze na Jesień 2018-Zimę 2018/19 znalazło się 10 tytułów, które mam na półce od jakiegoś - dłuższego lub krótszego - czasu.

Niektóre z nich, widoczne są w poście z Urodzinową Listą, więc już w okolicy 19. Października, chciałam je przeczytać - jak nie wcześniej.

A wy, macie swoje TBR-y na Jesień-Zimę 2018/2019?
Jeśli tak, chętnie przeczytam jakie tytuły tam zapisali(-ły)ście.

I czy w ogóle robicie takie TBR-y na pory roku, miesiąc lub rok?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii