3 lutego 2019

PODSUMOWANIE 2019! | I | STYCZEŃ 2019!

Witajcie!
Dziś przychodzę do Was z Pospsumowaniem poprzedniego już miesiąca - STYCZNIA!

Zapraszam serdecznie!

Koniec 2018, jak i początek nowego 2019 roku, spędziłam z książką Tillie Cole, czytając po raz drugi historię zawartą w Raze, mając nadzieję, że to sprawi, że zabiorę się za czytanie drugiej książki z tej serii - czyli Reap.
Jednak się nie udało, choć Raze podobała mi się, tak jak kilka lat temu gdy czytałam ją dwa lata temu.

Następną lekturą, którą zaczęłam, lecz jeszcze nie skończyłam, była książka rozpoczynająca trylogię pewnego polskiego Autora, którego poznałam osobiście na jednych Targach książki. 
A chodzi tu o Marcela Woźniaka i jego Powtórkę z Leonem Brodzkim w roli głównej.
A powodem odłożenia jej na bok, była pierwsza książka kupiona w tym roku, a mianowicie....
Niszczący sekret od K. Bromberg - czyli kontynuacja książki Mój zawodnik, przeczytanej przeze mnie w grudniu 2018 roku.
Ostatnie strony przeczytałam w nocy z trzeciego na czwartego stycznia 2019.

--------------------------------------__________________-----------------------------------
Kolejną książką, czytaną w STYCZNIU, była to książka kupiona na Targach Książki w Katowicach, na stoisku Wydawnictwa Kobiecego - czyli Więcej niż My autorstwa Jay McLean. 
A przeczytane zostało 7 stycznia.

A następnego dnia, zabrałam się i w ciągu dnia przeczytałam książkę od Kasie West - kolejną książkę zaczynającą się od słowa Chłopak..., a mianowicie tytułem tym był Chłopak z sąsiedztwa.

--------------------------------------__________________-----------------------------------
Kolejne dni spędziłam, czytając po raz kolejny tytuł już czytany w formie elektronicznej, mając nadzieję, że sprawi to stworzenie kolejnego posta z serii Zaczytana... 
A była to... Zła Miłość od Samanthy Louis - autorki piszącej pod pseudonimem.

Pierwszym wydarzeniem 2019 roku, w którym uczestniczyłam, było to wyjście do ulubionego Teatru Kwadrat, na sztukę Ślub Doskonały w nowej ciut odmłodzonej obsadzie ;-)
A miało to miejsce 11 stycznia 2019 roku.

Dwa dni później, 13 stycznia, przeczytałam już piątą - a licząc Złą Miłość to szóstą książkę w tym miesiącu - kolejną książkę w formie elektronicznej od Samanthy Louis - Chłopak, który pokazał mi jak żyć.

--------------------------------------__________________-----------------------------------
14 stycznia pojechałam do Kuźni Kulturalnej na koncert Roberta Janowskiego, znanego prowadzącego teleturniej Jaka to melodia , poprzednika Norbiego, który ten program obecnie prowadzi...

Kolejną moją lekturą w tym, minionym już, miesiącu, była premiera Styczniowa, druga część serii Autorki  Lex Martin - Dearest Dandelion. Przeczytana została 18 dnia tego miesiąca 2019 roku.


--------------------------------------__________________-----------------------------------
20.01.2019 dzięki znajomej - a raczej siostrze z wyboru Kasi, miałam możliwość uczestniczenia w koncercie zespołu Ted Nemeth w radiowej Trójce.

Dzień później,  21.01.2019, przeczytałam 7.(8.) przeczytaną książką w miesiącu - kolejną od Kasie West.
I kolejny Chłopak...- tym razem Chłopak z Innej bajki.

Tego samego dnia, uczestniczyłam po raz pierwszy w 2019 roku spotkaniu w Empiku, z Krzysztofem Iwaneczko, z okazji premiery jego debiutanckiej płyty, zatytułowanej Jestem.

Następnie, wróciłam do serii Alabama Summers, piątą część tej serii od J.Daniels, wydanej w naszym kraju pod tytułem To, czego potrzebuję.

 A miało to miejsce 23. stycznia 2019 roku.

--------------------------------------__________________-----------------------------------
Dzień później, 24 stycznia, zdarzyły się dwie "rzeczy"...
Po pierwsze - uczestniczyłam w spotkaniu z Anną Kasiuk z okazji premiery Kwiaciarki wydanej pod szyldem Wydawnictwa Czwarta Strona - pierwsza książka we współpracy Autorki z tym wydawnictwem.

Po drugie, w ciągu dnia przeczytałam kolejną lekturę i kolejną premierę z tego minionego już miesiąca.
Książka Odrobina Słodyczy - trzecia część serii Bling od Shari L. Tapscott.

Dzień później, 25. stycznia 2019, po raz kolejny byłam w Radiowej Trójce, tym razem na
13. odsłonie koncertu Offensywy De Luxe, na którym wystąpili:
Mela Koteluk, Sosnowski, Smolik&Kev Fox oraz zespół Riverside
Miał być również i Organek - jako Gość specjalny Offensywy, ale zmogła go choroba.

--------------------------------------__________________-----------------------------------
Ostatnią książkę, przeczytaną w całości, była to premiera styczniowa polskiej Autorki piszącej pod pseudonimem.
A mianowicie Melissa Darwood i jej Gordian.
Ostatnia strona została przeczytana 26. stycznia 2019 roku.

Tego samego dnia, uczestniczyłam w spotkaniu w Empiku z Artystką, a mianowicie z Dodą w związku z jej najnowszą płytą, zatytułowaną po prostu Dorota.


--------------------------------------__________________-----------------------------------
Ostatnim wydarzeniem STYCZNIA, w którym uczestniczyłam, był odsłuch płyty Na czas Marcina Spennera, która miała swoją premierę 1. Lutego 2019 roku.

I już tego samego wieczoru 31. stycznia, po powrocie do domu, włożyłam do odtwarzacza i przez kilka kolejnych dni słuchałam ją na okrągło.

--------------------------------------__________________-----------------------------------Podsumowując...
Przeczytałam 10-11 książek, w tym na półce posiadam już ich 9...

Jednak to nie wszystkie zaczęte w Styczniu 2019 roku.
Zaczęłam 5 książek, których nie skończyłam:
Powtórka Marcel Woźniak [51/451], 
Rdza Jakub Małecki [103/283]
Larista Melissa Darwood [ 14/288]
GPS szczęścia, czyli jak wydostać się z czarnej D. Magdalena Witkiewicz/Marzena Grochowska [193/253], 
Winna Alicja Sinicka [34/412]

--------------------------------------__________________-----------------------------------

A Wam, jak minął ten pierwszy miesiąc 2019 roku?
Czytelniczo, czy może bardziej kulturalnie? 
Piszcie, jestem ciekawa...

A ja tymczasem, powoli wracam do tworzenia kolejnych postów.

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Zapraszam do czytania, komentowania...
I...
Do Napisania!

Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii