29 lipca 2017

STOSIK!| VII Stosik 2017! | CZERWIEC I LIPIEC 2017!

Witajcie!

Tym razem przychodzę do Was ze STOSIKiem... I nie Stosikiem z jednego miesiąca - O nie!
Dzisiejszy stosik, a raczej StosiSko z ostatnich dwóch miesięcy - poprzedniego - CZERWCA; a także bieżącego LIPCA.

Zapraszam serdecznie!






Zaczynamy... 

Chronologicznie!

--------------------------------------__________________-----------------------------------

CZERWIEC!


W czerwcu wydałam niewiele pieniędzy na książki, dlatego też również niewiele książek nabyłam...

Oto one....:

Pierwszą zakupioną, z tego stosu była.... 
Książka Katarzyny Puzyńskiej, czyli "Czarne Narcyzy" [-> muszę w końcu zacząć "Motylka", czyli pierwszą część o Lipowie], którą kupiłam przed spotkaniem z Autorką 13 czerwca.

Po niej...  Wybrałam się z rodzinką po okulary dla mamy, a przy okazji wpadliśmy do CH Łomianki i ja z Empiku i wyszłam z 3 książkami...

Te książki to...


Katarzyna Bereniki Miszczuk:

Żerca [promocja z kartą "mój empik"];
Noc Kupały;
a także premierę czerwcową , czyli "Przyjaciółki" duetu N.Sońska & A.Przybyłek;

A ostatnimi nabytkami czerwca, są to druga i trzecia część z trylogii "W ramionach gwiazd", które zamówiłam na stronie Moondrive'a, przy okazji wzięcia udziału w akcji wydania polskiej edycji "Iluminae".



A także, w trakcie tego miesiąca, otrzymałam dwie książki od wydawnictw!
Jedną od Wydawnictwa Znak, a drugą od Wydawnictwa Akurat
Oto one:

"Prokurator" Paulina Świst - wyd. Akurat;
"Trzecia" (przedpremierowo) Magda Stachula - wyd. Znak;

Przeczytane: Obie!
--------------------------------------__________________-----------------------------------

LIPIEC!

W Lipcu pierwszymi nabytkami były ... płyty, ilość 4.

I te, jako jedne z niewielu, po powrocie do domu odpakowałam z folii i 3 z czterech już są przesłuchane....

Potem, kilka dni później, przy okazji zakupów spożywczych, nabyłam ... jedną książkę.

Dzień przed wyjazdem nad morze, za dychę!
--------------------------------------__________________-----------------------------------

Następne nabytki były w czasie mojego urlopu ...
Pierwszymi nabytkami były, tak jak i na początku miesiąca, był płyty...
4...
... a to tylko dlatego, by mieć co słuchać w drodze "bez reklam"...
3 składanki i jedna płyta w wersji Delux'e...
Wszystkie w promocyjnej cenie...

Jednak kolejne nabytki to tylko i wyłącznie książki....
Przez dwa tygodnie pobytu nad polskim morzem, pierwsze pozycje kupiłam w Biedronkach i Lidlu...

Egz. kieszonkowe były z Biedronki - po 10 zl;
A "Nokaut" jest z Lidla - kupiłam w związku ze spotkaniem z bokserką w Jastrzębiej Górze;

Jednak w Jastrzębiej Górze też nabyłam kilka pozycji...
Pierwszymi z nich były...

Może niebawem zacznę przygodę z Twórczością Marty Obuch?
A "Paparuchy kontra Ryje" kupiłam by poczytać o aktorach i celebrytach.

Przeczytane: "Nokaut" Agnieszka Rylik;
--------------------------------------__________________-----------------------------------

W sobotę 15 lipca wpadłam, dzięki rodzicom i informacji autorki Natalii Sońskiej, która informowała o spotkaniu, wybrałam się do Łeby, na wydarzenie Lato z Książką.

I tam właśnie w moje ręce spadło 11 książek...
5 książek Agaty Przybyłek, szósta to "Przyjaciółki" duetu Agaty i Natalii... 
a pozostałe to pojedyncze egzemplarze różnych autorów...

Wszystkie widoczne są na TYM zdjęciu:

Następne książki zdobyłam, przy okazji odbioru ładowarki do baterii od aparatu....

Oto i one, zakupione wszystkie...w Świecie Książki w CH Port Rumia:
W promocji znalazłam tam jedną z książek K. Moseley, a także, co mnie bardzo zaskoczyło "Obcą", za niecałe 15 zł!
A dwie książki K. Mirek kupiłam, by je podpisać 19 lipca na spotkaniu z autorką.

Poza tymi, nabyłam jeszcze książkę "Paryż, mój słodki" autorstwa Amy Thomas, będąc na obiedzie we Władysławowie -  tak przy okazji, wpadłam do TAK CZYTAM i ją kupiłam.

PS. W Łebie, "Wierność w stereo" Nicka Hornby'ego, też kupiłam w TAK CZYTAM.

Przeczytane: książki Kirsty Moseley, "Przyjaciółki",

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Kolejnymi nabytkami są książki z Empiku...
Pierwsze zamówienie odebrałam... dzień po przyjeździe z wakacji...
Oto, co znajdowało się w Nim:


9 książek  + kolorowanka "Baw się liczbami. Zwierzęta".

Nieprzeczytane: "Wymyśliłam Cię", "Milion cudownych listów", "Zdrajca Tronu", "Czarna Madonna" oraz "Zakładnik". 



--------------------------------------__________________-----------------------------------

Innego dnia odebrałam drugie zamówienie z Empiku [a raczej jego część], a także dodatkowo kolejne  z księgarni internetowej Bonito.pl.
Wszystkie nabytki spakowane były w jedną torbę... Przy której inne wymiękają...
Na zdjęciu widoczna jest książka, którą obecnie czytam ;)

I w obu tych zestawach było po 1 płycie...
Oto one:

Z Empik.com odebrałam...:
"Ostatni pocałunek" L. Paige, "Wszystko, co w Tobie kocham" S. Young, oraz płytę "Niezatapialny" zespołu Manchester;

A z Bonito.pl...:
"Żniwiarz. Pusta noc", "Trzecia", "Gracz", "Nie zapomnij mnie", a także płytę "The Greats hits" Sławomira;

Przeczytane: "Trzecia", "Ostatni pocałunek", "Gracz";
Przesłuchane: "Niezatapialny" Manchester;

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Myślałam, że te zamówienia będą ostatnimi lipcowymi... 
Jednak wyszło inaczej... 

Gdyż... 24 lipca, otrzymałam niespodziewajkę od Wydawnictwa Znak, za przeczytanie przedpremierowo "Trzeciej" Magdy Stachuli.

A w niej, jak widzicie, była kolejna przedpremierowa książka, tym razem japoński kryminał "Przeczucie" Tetsuya Honda.

a 25 lipca, dostarczono mi zamówienie z kubkiem ;)
A wraz z nim, zamówiłam kolejną książkę...

A mianowicie... "Przekleństwo Soni" Kathryn Purdie;
A wczoraj, przed jedenastą, otrzymałam swój zestaw "Illuminae" :)




--------------------------------------__________________-----------------------------------

Jak już widzicie, w czerwcu i lipcu kupiłam po jednym egzemplarzu "Przyjaciółek". A to się stało tak przypadkiem, gdyż nie planowałam być w Łebie na spotkaniu z Agatą i Natalią, więc na wakacje nie zabrałam ze sobą swojego egzemplarza, już zresztą przeczytanego, więc teraz mam już 2 w tym jeden podpisany, a drugi będzie czekał na podpisanie podczas kolejnych spotkań z tymi autorkami. I może zrobię wtedy jakiś konkurs z tym egzemplarzem, jak to było w przypadku "Konkursu na żonę" Beaty Majewskiej?

Tymczasem, udanego kulturalnego, a może również zaczytanego ostatniego weekendu Lipca!

I...
Do napisania!

Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii