3 sierpnia 2017

PODSUMOWANIE 2017 | LIPIEC 2017!

I kolejny miesiąc już za nami, a przy okazji 2 wakacyjny…
Ech… Jak ten czas szybko leci…

Dlatego dzisiaj, zapraszam Was na… PODSUMOWANIE MIESIĄCA – LIPIEC 2017!





Miesiąc ten zaczęłam … na działce, obchodząc urodzinowe imieniny mojej mamy. Także dopiero po tym weekendzie [1-2], 3 lipca zapisałam na swoim czytelniczym koncie 1 przeczytaną, a raczej ukończoną książkę. Była nią, czytana przedpremierowo „Trzecia” Magdy Stachuli, której premiera była 5 lipca! Dziękuję za tą możliwość Wydawnictwu Znak!

Następnego dnia, jak już wiecie z posta, który wstawiłam mniej-więcej w połowie miesiąca, byłam na koncercie charytatywnym „Obudźmy Dorotkę” w warszawskiej „Drukarni”!
I to był jedyny taki muzyczny wypad w tym miesiącu…

A tego samego dnia w ciągu całego dnia pracy i w drodze na i z koncertu, przeczytałam książkę innej autorki, a mianowicie „MMA Fighter. Walka” Vii Keeland. I tym sposobem rozpoczęłam swój pierwszy maraton czytelniczy w miesiącu lipcu, o czym się za chwilę przekonacie ;- ) 

6 książek w 6 dni… Każda innego dnia ; )
Większość przeczytana została w formie elektronicznej [ebooka], a jedna tylko w formie papierowej.

Tak więc…

Po skończeniu „MMA FIGHTER. WALKA”, niewiele później zabrałam się za drugą część serii MMA, czyli za „MMA FIGHTER. SZANSA” tej autorki ;)

A kolejną, 4 przeczytana książką w Lipcu, a 3 w tym „maratonie” był to ten jedyny egzemplarz papierowy, gdyż mój czytnik nie pozwolił mi na pobranie jej w formie elektronicznej…. Była nią książka Jennifer E. Smith pod tytułem „Serce w chmurach”. Przeczytana oczywiście w 1 dzień – 6. Lipca!

7.06 przeczytałam kolejny ebook, który zamówiłam razem z innymi na Bonito.pl, ale go nie odebrałam, gdyż stwierdziłam, że na październikowych Targach ją sobie kupię, skoro już przeczytałam. A była nią 3 część serii K.n. Haner, pod tytułem „Na szczycie. Nieczysta gra”.

8 lipca została przeczytana ostatnia odsłona serii Katy Evans pt.: „MS. Manwhore”. Jej też jeszcze nie posiadam, ale na pewno w przyszłości będę miała ją w swojej biblioteczce.

A ostatnią książką z tego 6 dniowego Maratonu, przeczytaną 9 lipca 2017 roku była kolejna część z serii „Uwikłani” Laurelin Paige. Ta część była zatytułowana „Uwikłani. Chandler”.


--------------------------------------__________________-----------------------------------

Przez kolejne dni, nie przeczytałam w całości innej książki, choć kilka podejść robiłam…

Na przykład, 10 lipca, zabrałam się za kolejną książkę Jennifer E. Smith, a mianowicie „Odległość między Tobą a mną”. Jednak, akurat tego dnia wyjeżdżałam na wakacje nad polskie morze i czytanie skończyło się wraz z opuszczeniem Łomianek, na stronie egzemplarza papierowego. Niestety byłam poproszona o bycie przewodnikiem na trasie Warszawa – Jastrzębia Góra

Tego samego dnia, po przyjeździe do miasteczka, kurortu nadmorskiego, pogoda przywitała mnie, gdy wraz z rodzinką, wybieraliśmy się wieczorem na spotkanie z Kabaretem Ani Mru Mru. Tam, na jastrzębskiej Scenie Kulturalnej, występowali z programem pt. „Ostatnie takie trio”.

I tam, zdobyłam pierwsze autografy i pamiątkowe zdjęcia z ekipą kabaretową – Marcinem, Michałem i Waldemarem -> co pewnie widzieliście w tym lipcowym, kulturalnym poście ;)

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Do czytania powróciłam, dopiero 3 dnia pobytu, a dokładnie 13 lipca na plaży – a była nią książka „Nokaut. Historia Bokserki” Agnieszki Rylik, pisanej z pomocą dziennikarza Wojciecha Zawioły. Dodam, że dzień wcześniej, zdecydowałam się ją nabyć, więc została ona przeczytana w formie papierowej, a nie elektronicznej, choć od premiery, mam ją w swoich zbiorach na czytniku

Autorkę – bokserkę i obecnie dziennikarkę DDTVN, spotkałam następnego dnia po przeczytaniu książki, gdyż zostało zorganizowane spotkanie na Scenie Kulturalnej. Nawet moja mama chętnie na to wydarzenie poszła i chciała mieć z niego pamiątkę. I ma, zdjęcie z Agnieszką, nie tylko ja…. I przy okazji podpinana książką nr. 2 w Lipcu już jest!


--------------------------------------__________________-----------------------------------

Tego samego dnia, właśnie 14 lipca przeczytałam kolejną książkę w 1, no może półtora dnia, gdyż zaczęłam ją 13 wieczorem, a skończyłam dzień później. 
Była nią książka „Na zawsze razem. Ella i Micha” autorstwa Jessica Sorensen.

I to była jedna z kilku książek, które zabrałam i przeczytałam na wakacjach…
A stosik przedstawiał się tak…

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Następnego dnia, 15 lipca, udało mi się namówić rodzinkę, by wybrać się na „wycieczkę” do Łeby, oddalonej od miejsca pobytu o ok 70 km. 
Właśnie tam, w ten weekend 14-16 lipca, było organizowane wydarzenie „Lato z Książką”, podczas którego była możliwość spotkania z autorami, dziennikarzami, czy politykami… 

Akurat w sobotę, w którą byłam, organizatorzy zaprosili do Łeby autorki książki „Przyjaciółki” – Agatę Przybyłek i Natalię Sońską. I właśnie dlatego chciałam tam być.

Książkę przeczytałam już wcześniej, ale nie pomyślałam, by ją zabrać ze sobą nad morze – a o spotkaniu przeczytałam już w Jastrzębiej Górze któregoś dnia, u jednej ze współautorek…

Dlatego też, przed spotkaniem nabyłam kolejny egzemplarz tej czerwcowej premiery, a wraz z nią kilka innych książek, w tym 5 napisanych przez Agatę Przybyłek.

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Kolejna niemoc czytelnicza i kolejne próby podejścia do różnych tytułów trwała przez kilka kolejnych dni… 
Dopiero 17 lipca, na plaży, udało mi się zacząć i dzień później przeczytać do końca „Inwigilację” Remigiusza Mroza
A skończyłam ją tuż przed północą [była 23:56] ;)

Po tej książce i tym zakończeniu, musiał nadejść kac książkowy... Niech ten wrzesień już nadchodzi i "Oskarżenie" niech się pojawi.

--------------------------------------__________________-----------------------------------

W trakcie "kaca", uczestniczyłam w kolejnym i ostatnim lipcowym spotkaniu autorskim, ale za to jakim!

Na Scenie Kulturalnej w Jastrzębiej Górze pojawiły się trzy Autorki, w tym jeden duet pisarski, czyli .... Krystyna Mirek oraz Paulina Płatkowska z Agnieszką Jeż. Na tym spotkaniu, jak i poprzednie z Agnieszką Rylik prowadził ten sam mężczyzna, pan Krzysztof.
Przyszłam na to spotkanie wcześniej i "liznęłam" debiutancką książkę duetu, tzn. "Nie oddam szczęścia walkowerem" (8/375) - oczywiście elektronicznie ;)

Krystyna Mirek promowała swoją sagę, której trzecia część wyszła w dzień spotkania w Jastrzębiej 19 Lipca - "Prawdziwa Miłość", a duet Płatkowska&Jeż promowały "Szczęściary".
To spotkanie nie zostało opisane, gdyż Ten Post opublikowany został dwa dni wcześniej!

A o tym wydarzeniu przeczytacie niebawem ;-)

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Do czytania wróciłam... 22 Lipca!
I znów plaża pomogła mi w tym, bo właśnie tam zaczęłam czytać "Rywalki" Kiery Cass i tego samego dnia ją skończyłam.
Dzień później, elektronicznie przeczytałam 2 książki w ciągu jednego dnia... Były to dwie kolejne części serii Kiery Cass, czyli "Elitę" i "Jedyną". 
Następnego dnia, próbowałam przeczytać następną część - "Następczynię", ale tylko skubnęłam i skończyło się na 12/295 ebooka.


Wracając do domu, do Warszawy, znów byłam przewodnikiem i nawet nie próbowałam zacząć kolejnej książki.
Wracałam 24, a kolejną książkę uznałam za skończoną następnego dnia. 

I ta książka zapoczątkowała drugi czytelniczy maraton, którego się nie spodziewałam.
Tym razem czterodniowy ;) 
I w tym maratonie przeważały książki ... Papierowe!
3 książki papierowe i jeden jedyny e-book.

I na pierwszy ogień poszła właśnie książka w formie elektronicznej, a była nią "Ostatni pocałunek" Laurelin Paige.
A pozostałymi książkami były...:
26. lipca przeczytałam "Dla Ciebie płonę" Abbi Glines;
27. lipca przeczytałam, choć zaczęłam 26 wieczorem egzemplarz, który dostałam od wydawnictwa Akurat - "Prokurator" Pauliny Świst;
A ostatnią książką przeczytaną w całości w tym maratonie i w tym miesiącu był "Rogue" Katy Evans.



Książki te, razem ze mną, brały udział w wyzwaniu ogólnoświatowym BookTube a Thon 2017!, mimo, że nie posiadam kanału książkowego, tylko Bloga.
--------------------------------------__________________-----------------------------------

A ostatnie dni lipca spędziłam wraz z książką "Georgialiki" Katarzyny Pakosińskiej, którą zaczęłam od początku, choć na początku czerwca już ją zaczęłam.
I czytam ją w każdej wolnej chwili...

--------------------------------------__________________-----------------------------------

A co pojawiło się w Lipcu na Blogu?

8 postów w tym:

-> Podsumowanie Czerwca 2017!
-> Kulturalny Kwiecień 2017!
-> Kulturalny Lipiec 2017!
-> Premiery/Nowości Lipca i Sierpnia!
-> post informacyjny;
-> Akcja Nieprzeczytane! |LIPIEC | #1
-> BOOKTUBE-A-THONE| Wyzwania czytelnicze
-> STOSIK Czerwiec/Lipiec 2017!


--------------------------------------__________________-----------------------------------

Tymczasem, udanego kulturalnego, a może również zaczytanego pierwszego weekendu Sierpnia!

I...
Do napisania!

Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii