2 lipca 2017

PODSUMOWANIE 2017 | CZERWIEC 2017!

Witajcie w ten pierwszy lipcowy już weekend....
Wczoraj zakończył się już konkurs z książką pt:"Konkurs na żonę", więc za kilka dni możecie oczekiwać wyników. Ukażą się one na moim Facebookowej stronie, więc zapraszam do obserwowania...

Tymczasem dzisiaj, zapraszam Was do podsumowania mojego nie tylko książkowego miesiąca Czerwca.

Zaczynamy już za chwilę...



Pierwsze dni czerwca spędziłam w pracy, po kilka-kilkanaście godzin, co sprawiło, że pierwszą książkę, którą można przeczytać w jeden dzień, skończyłam dopiero 4 czerwca nad ranem... A raczej niedługo po północy... 
Tym tytułem był... "Franco" Kim Holden. Książka, do której, tak jak i poprzednie części autorstwa tej autorki, chce się wracać.. .I kiedyś na pewno wrócę do tej serii....

Kilka godzin po zamknięciu egzemplarza historii Franco, wybrałam kolejną lekturę na czytniku, jadąc na spotkanie z Natalią z KKNK. Była Nią "Confess" Colleen Hoover. Z tą książką spędziłam kolejne dni i godziny. Czytałam w każdej wolnej chwili, nawet w pracy między klientami, aż jej nie skończyłam - a było to trzy dni później, 7 czerwca...

W międzyczasie, tego samego dnia, w towarzystwie Natalii, pojechałyśmy do Nadarzyna na WarsawComicCon... I spędziłyśmy tam kilka godzin...

Poza tym wydarzeniem, byłam także na koncercie Marka Dyjaka w Kuźni Kulturalnej.. Ten wieczór jak każdy, podczas którym jestem na koncercie lub w teatrze, był wspaniały i niezapomniany...

Kiedy wróciłam do domu, ustawiłam na stoliku w swoim pokoju stosik książek, które mnie ciekawią i wybrałam kolejną 3. książką w tym miesiącu. Pokazałam je na swoim profilu na Instagramie (natka294)  
Oto on:

I wybrałam tę pierwszą z góry, czyli "Konkurs na żonę" Beaty Majewskiej.
Przeczytałam ją w kilka dni. Książka pomogła mi przetrwać pierwsze godziny i dni po wyrwaniu jednego zęba. 
Skończyłam ją 11 czerwca - opinia o książce pojawiła się na Blogu. Tą właśnie książkę mogliście wygrać pod tym postem...
Polecam!

W międzyczasie, z rodzinką wybrałam się do Teatru Współczesnego na sztukę "Lepiej już było..." z Martą Lipińską w roli głównej... Było to w ten dzień, gdy skończyłam książkę Beaty Majewskiej.

Przez kilka dni, podczytywałam kilka stron pewnego ebooka, a mianowicie Historię Polskiego Kabaretu autorstwa Izoldy Kiec, ale po kilkunastu stronach na czytniku, zmieniłam na inny tytuł...
A zmieniłam na... 
"Georgialiki" Katarzyny Pakosińskiej, którą podczytywałam przez kilka kolejnych dni...  Jednak 4 książką w tym miesiącu, Czerwcu, był ebook Kirsty Moseley "Chłopak, który o mnie walczył". Przeczytałam jej ostatnią stronę 17 czerwca.

I ten dzień był pierwszym dniem mojego trzydniowego Maratonu Czytelniczego.
Następnego dnia - 18 czerwca, przeczytałam kolejnego Ebooka na czytniku, a mianowicie "Piosenki o dziewczynie" Chrisa Russell'a.
Pierwszy raz usłyszałam o niej u Marty Oakiss na kanale i nie mogłam się oprzeć zabrania się za tą pozycję.
A ostatniego dnia tego maratonu, wybrałam książkę polskiej Autorki...
A tą Autorką była Agnieszka Lingas-Łoniewska, a książką, najnowsza premiera 2017 roku, czyli "Wszystko wina Kota!".

Następną książką, czytaną w tym miesiącu na czytniku w formie ebooka, były "Przyjaciółki" napisane przez dwie polskie Autorki, które spotkałam w niedzielę Targową na WTK, czyli Agatę Przybyłek i Natalię Sońską.
I z tą książką spędziłam miłych kilka popołudni i skończyłam ją 21 czerwca....

I to była ostatnia książka przeczytana w CZERWCU!

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Jednak jak wiecie już z tego posta, podczytywałam także kilka innych tytułów...
Przeczytałam w Czerwcu:
- 34/523 stron ebooka "Historii Polskiego Kabaretu" Izoldy Kiec;
- 103/350 stron "Georgialiki. Książka Pakosińsko-Gruzińska" Katarzyny Pakosińskiej;
- 22/142 stron ebooka "Spisek Autorów" Anny Parker;
- 19/266 stron ebooka "MMA Fighter. Walka" Vi Keeland;

a także, od kilku dni czytam przedpremierowo książkę Magdy Stachuli pt: "Trzecia".  Jestem mniej więcej w połowie i mam nadzieję skończyć ją najlepiej przed premierą, bądź w dniu premiery, czyli 5 lipca.
A potem zabiorę się za kolejną przesyłkę, którą otrzymałam, a mianowicie za "Prokurator" Pauliny Świst, którą otrzymałam kilka dni po "Trzeciej"...

I może w wakacje przeczytam kilka pozycji z moich planów na Lato!
--------------------------------------__________________-----------------------------------
A co na blogu się działo...?
Z planów opisanych pod koniec pierwczego czerwcowego posta, a mianowicie na końcu podsumowania Maja...

... wyszło blogowo 66/100, gdyż tylko Kulturalna odsłona Kwietnia, a potem Maja i Czerwca, ukaże się w lipcu i sierpniu na blogu...

Poza Stosikiem nr.2 [ a raczej 3, licząc ten Targowy] i Premierami miesiąca, opublikowałam tu również:
- Post z opinią i konkursem o "Konkurs na Żonę";
- (w końcu) Sportowe Wieści z ostatnich miesięcy;
- Plany na tegoroczne Lato!;
- Autografy z Targów Książki w Warszawie;

--------------------------------------__________________-----------------------------------
 Pozablogowo, co się u mnie działo?

Poza częścią poza kulturalną, spędziłam miłe chwile na kilku wydarzeniach...
- 11.06 Lepiej już było Teatr Współczesny;
- 13.06 Katarzyna Puzyńska - spotkanie Book Book Hoża;
- 21.06 Katarzyna Pakosińska w Empiku;
- 22.06 Rapsodia z Demonem Teatr Rampa;
- 23.06 Piękny nieczuły Teatr Polonia;
- 25.06 4M Festiwal [Paweł Domagała, Organek] (Mińsk Mazowiecki);
- 30.06 Śródmieście gra dla życia koncert charytatywny [Organek];

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Ogółem:
Przeczytałam : 7 książek;
Zaczęte, ale nieprzeczytane: 5 książek;
Koncerty/Wydarzenia: 6;

A Wy, jak spędziliście ten piewszy wiosenno-letni miesiąc?
Też był taki ZaCzytany?

Pozdrawiam...
I...
Do Napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii