27 lipca 2017

BOOKTUBE-A-THONE| Wyzwania czytelnicze


Wiem, że już minęła połowa tego bieżącego już tygodnia, ale chciałabym Was o czymś poinformować...

Zapraszam...



Jak wiecie już z tytułu, biorę udział w Booktube a Thon 2017, który rozpoczął się 24 lipca i trwać będzie do niedzieli.

Jak się dowiedziałam o tym wydarzeniu?

Otóż... Oglądając polskiego booktube'a, natrafiłam na filmik Caroline informujący o tym. Poznałam tam wyzwania, do których trzeba dopasować książki i powiedziałam do siebie: "Spróbuje! Chociaż nie mam kanału..."

I tak, spisałam tematy wyzwań i zaczęłam mysleć nad książkami.
Przerabiałam ten temat trzykrotnie, aż postawiłam na jeden z nich...

Wyzwania:
1. Książka z osobą na okładce:
"Prokurator" Paulina Świst;

2. Książka, o której było głośno:
"Buntowniczka z pustyni" Alwyn Hamilton;  (bardzo popularna); "Georgialiki" Katarzyna Pakosińska (głośno było);

3. Przeczytaj książkę w jeden dzień:
"Ostatni pocałunek" Laurelin Paige;

4. Książka o postaci znacznie się od ciebie różniącej:
Nan z serii Rosemary Beach: "Dla Ciebie płonę" Abbi Glines;

5. Przeczytaj całą książkę poza domem:
"Georgialiki" Katarzyna Pakosińska;
"Rogue" Katy Evans;

6. Książka kupiona przez ciebie ze względu na okładkę: "Biuro przesylek niedoręczonych" Natasza Socha;
"Georgialiki" Katarzyna Pakosińska

7.Przeczytaj siedem książek
Jeśli uda mi się spełnić te 6 wyzwań, to będzie ich 7.

Jak będzie to się dowiecie w Podsumowaniu.

A Wy, bierzecie w tym udział?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii