2 maja 2020

TBR | Wyzwania Czytelnicze MAJA 2020! | Wyzwania II Kwartału 2020!

Witajcie

Od razu Zapraszam Was na moje plany Wyzwaniowe na Maj i Czerwiec 2020!


Pierwszym wyzwaniem, w którym biorę udział od 1 kwietnia, jest wyzwanie zorganizowane przez Maję z Instagrama i Kanału na YouTube BookMajka.
Właśnie na tym kanale, zobaczyłam tę akcję i zainteresowałam się Nią.

Oto ten filmik informujący o Wiosennym Readathonie:

Dziewczyna wymyśliła kilka punktów tego wyzwania, a mianowicie:

Każda z kategorii, ma swoje rozwinięcie.

  1. Kwiaty - książka na której znajdują się kwiaty, bądź w tytule znajduje się słowo kwiat, bądź jednej z nazw z nim związanych;
  2. Słońce - książka z żółtą okładką, albo książka, która posiada słowo słońce lub inne z nim związanych;
  3. Śpiew ptaków - książka w której pojawia się motyw ptaka/ książka w której ważną rolę odgrywa muzyka;
  4. Uśmiech - książka, która sprawi, ze się uśmiechniecie - lekka, przyjemna;
  5. Wiosenne Porządki - książka, która od dawna stoi na półce.
Moimi typami, które miałam i zapisałam przy punktach to:
  1.  Wichrowe wzgórza Emily Bronte;
  2. Wszystkie jasne miejsca Jennifer Niven;
  3. Odlecimy stąd Anna Dąbrowska;
  4. First Last Song Bianca Iosivoni
  5. Wyrok Remigiusz Mróz;
Jak wiecie z ostatniego posta, punkt 3 i 5 jest już wykonany, więc zostało mi 3 punkty z 5 do przeczytania przez Maj i Czerwiec.

--------------------_________________----------------------

Teraz, w maju, Natalia z Prostymi Słowami, zrobiła całomiesięczne wyzwanie czytelnicze, gdzie czytamy książki Brittainy C. Cherry.
Ja, w książkach tej autorki, mam tylko jedną książkę jeszcze nieprzeczytaną.
A jest nią...
Zawsze i wszędzie, wydane w kwietniu zeszłego roku i mam nadzieję, że przeczytam ją w Maju.

--------------------_________________------------------------
 Poza Tymi książkami, które wymieniłam wcześniej, zwłaszcza książkę Zawsze i wszędzie Brittainy C.Cherry i First Last Song Bianci Iosivoni, zaplanowałam sobie dwa kolejne tytuły.
Są to tytuły, zaczęte jeszcze w Kwietniu, czyli:
Ekstradycja Remigiusz Mróz
Wszyscy wyszli z PAKI Agnieszka Kozłowska

Mam nadzieję, że poza tymi tytułami, jeszcze coś przeczytam, na przykład jedną z książek z DAMATONU czy z mojego TBR-u na ten rok - na jedno wyjdzie.
Jednak te 3-4 tytuły to podstawa mojego tbr-u



A jakie Wy Macie plany na Maj?

Piszcie, chętnie poczytam.

Do Napisania.
Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii