20 maja 2020

STOSI(s)K-o Kwietniowe 2020!| #STOSIK | KWIECIEŃ 2020 | #4

Witajcie!

Od wielu dni chciałabym Wam przedstawić STOSisko z Kwietnia, ale zawsze było coś, co mi przeszkadzało.
Dzisiaj przychodzę z książkami, które przyszły do mnie w ciągu poprzedniego, ostatniego miesiąca.

Zapraszam!


Pierwszą książką, która do mnie w zeszłym miesiącu przyszła była 2 kwietnia...
A była to, przesyłka od pewnej polskiej Autorki, która wydała ją sama.
"Fale i Echa" od Agaty Czykierdy-Grabowskiej z autografem w środku.

Następną przesyłką, która przyszła do mnie była książka - Antologia opowiadań, która przyszła razem z dwoma torbami związanymi z wydawnictwem Czwarta Strona - Chyłką oraz Zaczytana i romantyczna.



 Między 3 a kolejną paczką była przerwa 10 dniowa, ale to była Cisza przed Burzą.
14 Kwietnia odebrałam paczuchę z Paczkomatu, w którym były 2 książki od Kasi [Miasto Atramentowych Słów]

Niestety nie mam stosiku, ale zdjęcia tytułów, gdyż moja babcia czytelniczka od razu wzięła do czytania.
Jedno wiem, że to były...
Stacja miłość Zoe Folbigg
Serce z kamienia Katarzyna Misiołek

Kolejnym nowym tytułem, który przyszedł do mnie dzień później - była książka z Empiku, co było zaskoczeniem, z autografem Autorki.
Książka ta została wydana przez Katarzynę Nowakowską, znaną wcześniej jako K.N.Haner,
a mianowicie... Skandal







16 kwietnia przyszła do mnie kolejna przesyłka wydana w self Publishingu przez polską autorkę piszącą pod pseudonimem.

Książką tą była...


(Nie)zdobyta 2 Melissa Darwood
z Autografem
oraz torbę dedykowaną
----------------------------______________________-------------------------------

17 i 18 Kwietnia, przyszły do mnie 3 paczuchy książkowe...
Najpierw dwie książki od J.L.Armentrout w towarzystwie debiutanckiej płyty Igora Herbuta.


18 Kwietnia była paczka z Empiku i z Taniej Książki.
A były w nich:



----------------------------______________________-------------------------------


23 Kwietnia odebrałam kolejne 2 paczki....

Świat Książki z 9 tytułami, z którego tak jak książki od Kasi, zostały od razy zabrane/ dane babci do czytania - a były to 2 i 3 część serii Marty Radomskiej


 Książki, które zostały u mnie i mam je na półkach są ukazane poniżej:

A z Taniej Książki przyszły Taakie tytuły ...


Karuzela to jedyny tytuł Agnieszki Lis, którego nie posiadałam, a książki z Wydawnictwa Kobiecego wprost uwielbiam czytać.

Dzień później, spotkałam się z dziewczyną, u której kupiłam 4 tytuły w promocyjnej cenie


3x Zapomniana Księga Pauliny Hendel oraz jedna książka Kasie West

I tego samego dnia, odebrałam zamówienie ze strony Wydawnictwa Mando
To zamówienie zrobiłam z powodu żółtej książki "Wszyscy wyszli z PAKI"




A to mój caaały stos, zrobiony zanim znikły te 4 tytuły w mieszkaniu Babci
 38/44 tytuły
w tym: 
8 ksiażek z grupy wydawnictwa Poznańskiego: IV Strona, WeNeedYA;
9 książek z Wydawnictwa Kobiecego;

----------------------------______________________-------------------------------

Dziś już wiem, ze mimo faktu że nie ma WTK 2020, na które bym wzięła od jutra urlop do niedzieli, stos z Maja nie będzie mały, ale może w czerwcu - taką mam nadzieję- mniej kupię. 

A jak u Was minęły ostatnie tygodnie ?
Poszaleliście, czy odpoczywacie od zakupów książkowych?

Piszcie, jestem ciekawa.
Do napisania!
Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii