25 kwietnia 2020

Podsumowanie I kwartału wg Wyzwań 2020! | #1Kwartał2020

WITAJCIE
Dziś przychodzę do Was z małym podsumowaniem Wyzwań, których chciałam wziąć w 2020 roku, patrząc przez pryzmat I kwartału.

Jeśli jesteście zainteresowani 

ZAPRASZAM!

Podstawowymi planami na ten rok są plany, które zapisuje od LAT, a przynajmniej od 2018 roku:





Z punktu pierwszego i drugiego, wyszło niestety nie po mojej myśli.
Z 22 książek przeczytanych - nie zaliczam do tego tych tytułów, które zaczęłam i podczytywałam, książek z własnej biblioteczki jest tylko 4 sztuki. Pozostałe 18 sztuk jest zakupionych po 1 stycznia 2020.
Z drugiego punktu, w każdym z I kwartału planowałam kupić tylko kilka tytułów, a wyszło inaczej, jak zobaczyliście w Stosach I kwartału, 110 książek.
Punkt 3 - POSTY.
Choć w 2018 było 5 postów, w tym roku napisałam przedział 3 do 5 postów.
W styczniu napisałam te minimum - 3 posty, w tym Plany na 2020 w dwóch z nich.
W lutym udało mi się tylko jeden - podsumowanie Stycznia, a w marcu już nie było żadnego, choć planowałam opisać marcowy wypad do Poznania na 1 Targowy dzień.
4 punkt może się uda w pozostałych kwartałach, bo w I były podsumowania i różne TBR-y ...
A ostatnim 5 punktem, było Pojawienie się na TARGACH KSIĄŻKI.
A jak wcześniej napisałam, już w poprzednim kwartale zjawiłam się na pierwszych w tym roku Targach Książki w Poznaniu, a tydzień później zaczęły się obostrzenia w naszym kraju w związku z Pandemią - i odwołali:
 Warszawskie Targi Fantastyki - Wiosna 2020 i Gdańskie Targi Książki, Białostockie Targi Książki i przede wszystkim Warszawskie Targi Książki na Stadionie Narodowym - co zasmuciło wszystkich książkolubnych.

---------------------------_________________----------------------------

Te podsumowanie wyszło dobrze, jak na I kwartał.
Postaram się w następnych miesiącach - zaczynając od maja, kupować mniej i czytać z półki.
I mieć nadzieję, że na jesieni odbędą się Targi w Katowicach, Wrocławiu i... Krakowie.
Niestety nie można dziś tego wiedzieć, co obniża mój nastrój w ostatnich tygodniach.

Do Napisania!
Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii