29 maja 2020

Informacyjnie tak! | Zaczęte, ale nieprzeczytane... | START! |

Witajcie!
Dziś przychodzę do Was z postem dosyć nietypowym, w porównaniu do ostatnio opublikowanych stosów i podsumowań...

Co to to takiego?

Zapraszam serdecznie dalej...


Każdy ma książki, które zaczął, ale nigdy nie skończył, prawda ?
Ja także...


Kiedyś zaczynałam i po odłożeniu, po jakimś czasie, nie pamiętałam o nich.

Jednak....

Od początku 2018 roku to się zmieniło  i zaczęłam zapisywać je w zeszycie i kiedy odkładałam, zapisywałam stan na którym skończyłam - na której stronie.

Oczywiście, są takie, które odłożyłam i ich nie zapisałam - gdyż zapomniałam, ale i tak tych zapisanych ilość jest przerażająca.

Wiem to, gdyż kilka dni temu, w poniedziałek, szukałam ich na domowej biblioteczce i zdjęłam z półek większość tych tytułów niedokończonych.
A było ich....


Na tamten dzień 38 + 3 książki zaczęte akurat tego majowego dnia - co daje 41 zaczętych tytułów.

Te 3 tytuły to:


----------------------------______________________-------------------------------
 
Dzisiaj już wiem, że kilka pozycji z listy zostały już dokończone, ale postanawiam, że od przyszłego miesiąca - co zobaczycie już w TBR na Czerwiec, będę tworzyć tak, by wyczytywać m.in. jeden tytuł z tej listy/zdjęcia, aby później czytać inne książki, do tej pory nawet nie zaczęte, z mojej biblioteczki.

Możliwe, ze do moich 30 urodzin w październiku,  uda mi się zmniejszyć nawet do 30 książek, których nie dokończyłam.

Nie spodziewam się tego, że do końca 2020 roku wyczytam wszystkie tytuły z listy, ale wystarczy mi jak zostanie ich mniej więcej 25-30.

Oczywiście, nie będę czytać tylko tych zaczętych i na pewno ta lista wzbogaci się o kolejne pozycje, ale mam nadzieją, ze będę pamiętać o ich zapisywaniu :)

----------------------------______________________-------------------------------

Czytaliście coś z tej 40?
Polecacie jaką dalej czytać, a co odradzacie...?
Piszcie, jestem bardzo ciekawa.

Do napisania!
Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii