3 maja 2019

TBR na MAJ 2019!

TBR na MAJ 2019

Dzisiaj przychodzę do Was z planami czytelniczymi na ten miesiąc.

Ostatnimi czasy TBR-y mi za bardzo nie wychodzą, bo zawsze coś innego mi wpadnie w ręce niż planowałam.

Teraz mam nadzieję, że Majowy TBR mi wyjdzie lepiej niż te poprzednie...

A co w Nim zawarłam?
Zapraszam serdecznie dalej.

Pierwszą książką, którą zawarłam w swojej majowej liście książek do przeczytania, jest pierwsza część serii polskiego Autora, książek z gatunku kryminał. Jest nim Skaza autorstwa Roberta Małeckiego.Od razu, tak jakby w nawiasie, zapisałam jej kontynuację, czyli Wadę – choć ten tytuł dopiero ma premierę dnia 15 maja, ale ja, dzięki pewnemu wydarzeniu w Warszawie, zorganizowanym przez blogerkę książkową Mozaikę Literacką, we współpracy z Wydawnictwem Czwarta Strona, a raczej jej marką Czwarta Strona Kryminału, mam ją już na półce od dwóch tygodni.

Mam nadzieję, że ta seria mi się spodoba, tak, by zabrać się za Autora poprzednią trylogię.


--------------------------------------__________________-----------------------------------
Kolejną pozycją, za którą chciałabym się zabrać i ją przeczytać, jest książka z serii Autora który ma swoich zwolenników jak i przeciwników. Tak samo jak ta seria... Jest nim Remigiusz Mróz i jego seria o Joannie Chyłce & Kordianie Oryńskim, vel. Zordon, a książką jeszcze nieprzeczytaną z tej kolekcji jest Umorzenie.

--------------------------------------__________________-----------------------------------
Na Trzecim punkcie mojej listy jest pozycja z wiosennego TBR-u, a mianowicie Larista Melissy Darwood. 



To polska Autorka pisząca pod pseudonimem... Książka wydana pod szyldem Wydawnictwa Kobiecego.


--------------------------------------__________________-----------------------------------
Kolejną książką jest pozycja kolejnego polskiego Autora, o takim samym nazwisku co pierwsze tytuły... Już wiecie kto to?
Tak! To Jakub Małecki i jedna z jego książek... 

Oczywiście mam ich więcej, ale te były pierwsze. - a z nich najbardziej chcę przeczytać dwie z nich. A mianowicie:  Rdza & Nikt nie idzie.


I to między nimi -mam nadzieję - wybiorę i przeczytam tytuł Tego Autora.


--------------------------------------__________________-----------------------------------
Zostały jeszcze dwie książki, które chciałabym, przynajmniej zacząć w MAJU...
Książka polskiej Autorki i jedyna w tym stosiku, książka zagranicznej Autorki.
A są to:

Wędrowne Ptaki Karoliny Wilczyńskiej, czyli I tom serii Rok na Kwiatowej;

a także Without Merit Colleen Hoover - gdyż dawno nie czytałam książki tej Autorki.



--------------------------------------__________________-----------------------------------

I to wszystkie książki, które zapisałam w TBRze na Maj.
A Wy, czytaliście któryś z tytułów?
A może, tak jak ja, planujecie któryś przeczytać?

Piszcie, chętnie się dowiem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii