30 kwietnia 2019

STOSIK! | III Stosik 2019! | MARZEC 2019!

Bez zbędnego przedłużania, zapraszam na Stosik - i tak spóźniony, z Marca!

Pierwszym nabytkiem, który zamówiłam jeszcze w lutym, był box z książką SQN-u – antologią napisaną przez 12 polskich autorek, tworzących historie w świecie fantastyki….

Chodzi tu oczywiście o Knigę, jaką jest Harda Horda w której znajdziemy opowiadania m.in. Anety Jadowskiej, Marty Kisiel, czy Martyny Raduchowskiej.



Do tej pory jeszcze nie zdążyłam jej przeczytać, jednak miałam to szczęście, by zebrać w niej podpisy połowy współautorek podczas Warszawskich Targów Fantastyki, które odbyły się kilka dni później.

--------------------------------------__________________-----------------------------------
Kolejną przesyłką z zawartością książkową oczywiście, była przesyłka z Wydawnictwa Edipresse Ksiązki

Przesyłka nietypowa, gdyż oprócz książki był dość nietypowy element promocyjny...
A także, fakt podpisanej przez Autora Alka Rogozińskiego Śmierć w blasku Fleszy już z dedykacją ;)
I to przedpremierowo!


--------------------------------------__________________-----------------------------------

 Pierwszym zamówieniem książkowym w Marcu, było zamówienie na Empik.com...

A było w nim 6 książek, w tym 3 polskie i 3 zagraniczne. 

Jak widzicie, znajduje sie tu książka Alka.... Ta pozycję kupiłam dla koleżanki z pracy, podpisałam u Alka i jej wręczyłam

Na dzień dzisiejszy, 3 książki z tego stosu są już przeczytane:
Mroczna Miłość, Mroczne pożądanie T.M.Frazier już na początku miesiąca w ok. 1,5h, a Śmierć w blasku fleszy Alka Rogozińskiego kilka dni po premierze.


PS. w tym zamówieniu była jeszcze 1 książka. A mianowicie Na scenie. Rytm od Vi Keeland
 Ona też jest Przeczytana!
--------------------------------------__________________-----------------------------------

14 Marca, przyszło do mnie kilka paczek...
2 zawierały zamówienia książkowe:
Winna Alicji Sinickiej - tak, mam podwójnie ;-)
Ona, jak i Royal, Zamek z Alabastru są przeczytane;
A Krucyfiks & Książki W.Chmielarza są podpisane
--------------------------------------__________________-----------------------------------

W pewien weekend Marca, 16-17,  w Warszawie, odbyły się Targi Fantastyki...
Tam nabyłam kilka książek...


+ książka dla babci:

Większość książek z WTF, kupiłam po 10 złotych...
2 z 3 pozostałych, były tańsze niż cena okładkowa.
Tylko książka dla babci była mniej więcej cena okładkowa.

--------------------------------------__________________-----------------------------------
Następnym dniem dostaw książkowych - i nie tylko, był to 28 dzień Marca.
Przyszły wtedy do mnie 2 płyty:
Obie przesłuchane, a Czarna Madonna. Reedycja jest juz podpisana!

A także byłam w Tak czytam, skąd wyszłam z 7 książkami, z czego obecnie mam jedną mniej ....
Powróz oddałam do biblioteki.

A Życie na zamówienie, jest już z Autografem Karoliny Wilczyńskiej.

--------------------------------------__________________-----------------------------------
A ostatnim dniem dostawy książkowej, był 30 marca,


I tu, jedyną pozycją, którą przeczytałam, był Królewsko obdarowany Emmy Chase.


--------------------------------------__________________-----------------------------------

Zapomniałabym!
Jeszcze ostatniego marca przyszła do mnie paczka z 3 książkami:
Oto one:


I wszystkie zostały przeczytane w 2019 roku!

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Podsumowując....
W marcu przyszło...: 47 książek
przeczytanych dotąd zostało...: 

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza

Disqus for recenzje wedlug natalii