3 listopada 2016

STOSIK - PAŹDZIERNIK 2016!| TARGI

Witajcie!

Tak jak ostatnio zapowiedziałam, dzisiaj tutaj, już za chwil parę... pojawi się Stosik, a raczej Stosisko z poprzedniego już miesiąca - PAŹDZIERNIKA!

Zapraszam Serdecznie!

Ten ostatni miesiąc, obfitował w spotkania i koncerty, a co sprawiło, że do mojej książkowo-muzycznej biblioteczki, dołączyły nowe cudeńka ;)

PŁYTY

Ich do mnie dotarło mniej niż książek, ale to nie oznacza że są one gorsze ;-)


- Kortez - CD+DVD <- nabyte na koncercie Korteza 15.10 - podpisane;
- Cugowscy - Zaklęty krąg <- zakup w Empik.com;
- Agnieszka Chylińska - Forever Child <- Empik 2.10 - podpisane;
- Sylwia Grzeszczak - Komponując siebie <- Empik.com - promocja;
- Ed Sheeran - + <- Empik.com;
- Indios Bravos - Indios Bravos <- zakup Allegro;
- Michael Buble - Nobody but me [Deluxe]<- empik.com;
- Ed Sheeran - X Wembley Edition <- Empik.com;
 - Coma - 2005 YU55 <- Empik/Empik.com;

KSIĄŻKI

W tym przypadku to naprawdę jest STOSISKO;
Jest podzielone na trzy zdjęcia ->  prezenty urodzinowe, zdobycze przedTargowe i Targowe.

Prezenty urodzinowe:
Słodycze i wybrane przeze mnie książki, z których brat miał wybrać jedną :) a jak widać obie mi wręczył :)
- Remigiusz Mróz - Immunitet;
- Nicholas Sparks - Spójrz na mnie;


Teraz niech będą książki, które zdobyłam przed 27.10.2016:
W większości to są zamówienia Empik.com, dwie książki z saloniku prasowego, 3 ze Stacjonarnego Empiku, jedna z Auchan i jedna z księgarni TakCzytam ;-)

Od lewej:
Trylogia z Hubertem Meyerem - Katarzyna Bonda <- Empik, w dniu spotkania z autorką;
- Rock&Talk - Martyna Walczak <- empik.com;
- Hudson - Laurelin Paige <- Empik.com;

Teraz od góry:
- Na szczęście jesteś w Toskanii; <- Empik/salonik prasowy;
- Kobiety z domu Soni; <- Empik/salonik prasowy;
- Jak Ogień; <- Empik.com;
- Angelfall. Tom 2 <- Empik.com;
Angelfall. Tom 3 <- Empik.com;
- Tam gdzie ty <- Empik.com;
- Rewers <- Empik.com;
- Lampiony - <-Empik.com;
- Biblioteka pana Lemoncella <- Auchan;
- Złodzieje snów <- TakCzytam [19.10]

Zapomniałam o dwóch książkach Liliany Fabisińskiej, zakupy z 15.10:

... które zostały podpisane w Empiku i teraz moja 90-letnia Babcia je czyta, 1.11 była już w połowie "Sanatorium..".

KSIĄŻKI
Targi Książki w Krakowie:

Podzieliłam je na dni, w które je zdobyłam:

PIĄTEK:
Poziomo to książki z wydawnictwa NovaeRes i Jaguar + książka zdobyta na Manewrach Targowych:
Od góry:
- Cześć księżniczko - Blue Jeans;
- Nie uśmiechaj się, bo się zakocham - Blue Jeans;
- Odlot - Jennifer Echols;
- Zakręty Losu. Nowe pokolenie - A. Lingas-Łoniewskiej;
- Klamki i dzwonki - M. Knedler;
- Na szczycie. Gra o miłość - K.N. Haner;
oraz
- Teleexpress. 30 lat minęło - Marek Sierocki, Maciej Orłoś;

Pionowo:
- November 9 - Colleen Hoover;
- Mimo Twoich łez - Tarryn Fisher;
Dom służących - Kathleen Grisom;
Remy - Katy Evans;

SOBOTA:
Tutaj również znajdują się książki z wydawnictwa Jaguar, ale też z SQN-u i Urobosa...

Od góry:
- Siła niższa - Marta Kisiel;
- Coś do ocalenia - Cora Carmack;
- Coś do ukrycia - Cora Carmack;
- Coś do stracenia - Cora Carmack;
- Miłość, flirt i inne zdarzenia losowe - Jennifer Echols;
- Prawdodziejka - Susan Dehnard;
- Przez stany PopŚwiadomości - Jakub Ćwiek;
- Ślady - Jakub Małecki;

NIEDZIELA:

I tylko 4 książki, w tym książka z Manewrów Targowych:

- Behawiorysta - Remigiusz Mróz;
- Świt, który nie nadejdzie - Remigiusz Mróz;
- Niebezpieczna gra - Joanna Opiat-Bojarska;
- Między Życiem a Życiem - Jessica Shirvington;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii