16 listopada 2016

STOSIK NR. 1 LISTOPAD

STOSIK LISTOPAD – NR. 1

Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was ze STOSIK-iem, a raczej STOSAMI z Pierwszej połowy tego chłodnego już miesiąca…

Zaczynamy!!!!



Chronologicznie:



1 listopada było Święto Państwowe, więc tego dnia nic na szczęście nie kupowałam.
Za to 2. Listopada, zajrzałam do księgarni wydawnictwa  MUZA (nowa lokalizacja wydawnictwa, na parterze), gdzie zakupiłam dwie książki, które planowałam kupić na Targach, a mianowicie: „Skaza” Cecelii Ahern oraz „Serce w popiołach” Kathrin Lange.
Jak to się mowi "Co się odwlecze to nie uciecze"

Następnie, wracając do domu zajrzałam do Empiku i odebrałam zamówioną inną książkę, która miała premierę w październiku [22.10]…
                                                                                         
Oczywiście, chodzi tu o „Harry Potter i przeklęte Dziecko”.

3. listopada, jak wiecie, byłam na koncercie Organka i  tam zakupiłam najnowszą płytę tego Artysty – „Czarną Madonnę”.


Następnie dopiero 8 listopada odebrałam w Empiku książkę Autorki, która tamtego wieczoru miała spotkanie autorskie w ramach promocji „Domu Czwartego” – siódmej książki z serii o Lipowie. A ja odebrałam 1 część, czyli „Motylek” Katarzyny Puzyńskiej.

A 9 listopada, doszła do mnie zamówiona paczka z Nieprzeczytane.pl.
Zawierała …:
- kolorowankę i plakat do kolorowania – związane z Harrym Potterem;
Oraz 5 książek:
- 3 Abbi Glines [2 już przeczytane];
- Przeznaczenie Violet i Luke’a – Jessica Sorenssen
Oraz książka niewidoczna na zdjęciu, gdyż planuję ją dać w prezencie bratu na święta
A mianowicie:
- Pod prąd – Robert Biedroń;


Na zdjęciu nie ma "Pod prąd" Roberta Biedronia, gdyż leżał obok i zapomniałam go położyć na poziomych książkach.

Trzy dni nic nie kupowałam, a 12 listopada, jak pisałam Wam na Facebooku, do domu przyniosłam 19 książek [w tym jedną nie-książkę], 5 płyt i jedną gazetę.

Były to zamówienia odebrane w Empiku i zamówienie z księgarni Prószyński i S-ka.

Paczka z księgarni wydawnictwa Prószyński i S-ka zawierała… 13 książek.
W tym:
- 6 książek z serii o Lipowie Katarzyny Puzyńskiej;
- 3 książki duetu pisarskiego: Marii Ulatowskieji Jacka Skowrońskiego;
- 2 książki, których autorką lub współautorką jest Maria Czubaszek;
Oraz książki:
- „Z Kłosem przez życie”;
- „Z Pokorą przez życie”;


A w Empiku odebrałam:

- 5 książek i  jedną nie-książkę;
- 5 płyt – z która jedną tata mi od razu zabrał do siebie, więc na zdjęciu widać tylko 4;
Oraz jedną gazetę – Art. Terapia;

PS. Post miał być wczoraj, ale niestety nie zdążyłam dodać zdjęć po pracy :( dlatego jest dopiero dziś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii