30 listopada 2016

PODSUMOWANIE MIESIĄCA | LISTOPAD 2016

Listopad minął mi bardzo szybko – czułam, jakby od 5 listopada byłabym tylko w pracy.
Jednak tak nie było, gdyż znajdowałam się również w teatrze [23.11], na koncertach [12.11 Organek, 25.11 Hey], czy na Targach [26-27.11]


Jednak czas, przynajmniej na początku miesiąca, sprzyjał czytelnictwu i blogowaniu w moim wykonaniu .
W pierwszym tygodniu tego miesiąca, doczytałam do końca książkę Jakuba Ćwieka „Dreszcz”. Następnie przeczytałam w pierwszy weekend dwie książki – jedną papierową i jedną na ebooku - „Remy” Katy Evans i „Skazanie” Emmy Chase.
Tydzień i weekend 11-13 spędziłam z książkami Abbi Glines „Jeszcze się spotkamy” [przeczytałam 8.] i „Już zawsze razem”[przeczytana 13.11]. Między nimi czytałam „Uwikłanych. Hudson” Laurelin Paige [12.11].
W następnym tygodniu przeczytałam „Oblivion” J.L. Armentrout [16.11] i „Working It. Kuszącą Propozycję” Kendall Ryan [17.11].
A przedostatnią przeczytaną w tym miesiącu książką była „Gra pozorów” Joanny Opiat-Bojarskiej, którą czytałam równocześnie z mamą – ja na czytniku, mama wersję papierową.
Jednak ostatnią przeczytaną książką, był ebook „Miłość przychodzi z deszczem”.

NABYTKI:

W tym miesiącu zakupiłam 37 książek i 27 płyt.
Z płyt, nabyłam m.in. 3 płyty Sylwii Grzeszczak, 2 płyty Eweliny Lisowskiej, a z nowości – premier tego miesiąca to płyty Pawła Domagały, Krzysztofa Zalewskiego, zespołu Red Lips, czy Organka i Patryka Kumora.
Nabytki książkowe to m.in.:
Seria o Lipowie Katarzyny Puzyńskiej, książki Abbi Glines, 3 książki duetu Ulatowska – Skowroński.
Z książek, moja 90-letnia babcia ma już za sobą [przeczytane] 2 książki duetu Maria Ulatowska & Jacek Skowroński, jeśli nie trzy [dowiem się w święta, może wcześniej].

STOSIK 1  już na blogu

SPOTKANIA:

 Nie licząc spotkań po koncertach Organka, byłam na:

Spotkaniu…:
W bibliotekach i księgarniach:
 z Agnieszka Lingas-Łoniewską [4.11],
z Lechosławem Herzem [7.11];
w Empiku …:
z Katarzyną Puzyńską [8.11];
z Robertem Biedroniem [20.11];
i na Targach Muzycznych z..:
Happysad i Patrykiem Kumorem [26.11];

A „wisienką” na torcie tego miesiąca, było spotkanie w Empiku z Eweliną Lisowską, które odbyło się dzisiaj, 30 listopada.

WIZYTY [TEATRY/KONCERTY];

Organek – Stodoła – 3.11;
Organek – Wytwórnia – 12.11;
Czego nie widać – Teatr Kwadrat – 23.11;
Hey – Stodoła – 25.11;

Europejskie Targi Muzyczne – PKiN – 26-27.11

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Nowa Odsłona Podsumowań... Tak w tym miesiącu spróbowałam je napisać - mam nadzieję, ze Wam się podoba?

A jak Wam minął ten miesiąc?
Muzycznie, czytelniczo, czy może spotkaniowo?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii