9 maja 2016

Podsumowanie.... Wyzwań 2016 [okres: Marzec - Kwiecień]

A teraz, kolejny - gdyż już drugi, post z podsumowaniami...

Tym razem Podsumowania Wyzwań na 2016 z kolejnych dwóch miesięcy ;)

Plany na 2016 rok tutaj: Plany... Plany czytelnicze i wyzwania na 2016 ;)



Tak jak w tamtym poście, tutaj też zacznę od wyzwania "52 książki w 2016 roku"

W styczniu i lutym było już 38 książek przeczytanych, więc do końca roku powinnam przeczytać ich 14, by spełnić to wyzwanie.

W marcu udalo mi sie ukończyć już to wyzwanie i przeczytałam 22 książki - co daje mi 60 książek.
A w kwietniu dodatkowe 16 - czyli do 30 kwietnia przeczytalam już 76 książek w 2016 roku.

Biorę udział w wyzwaniu innej blogerki - Angeliki z bloga Lustro Rzeczywistości
" Kiedyś przeczytam - edycja 2016 "
I do tej pory, w okresie styczeń-luty, przeczytałam 2 książki, w tym jedną opisałam w 1 poście z cyklu "Zaczęte... i .... Przeczytane! | Zaczytana "

A była nią "Ta dziewczyna" Colleen Hoover - OPINIA
A drugą był "Szamański blues" Anety Jadowskiej - OPINIA


W całości:
A w Lutym dopisałam się do wyzwania: "100 książek w 2016 roku" [Mam już 76/100 ]
I mam nadzieję, że w 2016 roku pobiję swój zeszłoroczny wynik... czyli 104 książki ;)

A w maju przeczytałam "dopiero" trzy ksiązki, w tym dwie 1.05,2016 a trzecia 3.05.2016,a wszystko przez pracę i kumulację 30-60 mln.

Były to:
Powrót do Darningham Hall- Kathryn Taylor;
Ocalić Darningham Hall - Kathryn Taylor;
oraz
Oblicza Kinia- Andrzej Sołtysik;

Obecnie zaczytuję się w:

Do zobaczenia w Barcelonie - Anna B. Kann; [czasem]
Przez ciemność - Alexandra Bracken; [w komunikacji miejskiej]
Na scenie, za sceną. Autobiografia - Michael Buble; [bedac w domu]

Do napisania niebawem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii