8 lutego 2014

Moje ostatnie zdobycze kulturalne oraz książki, które planuję w najbliższym czasie przeczytać ;)

Luty w wersji męskiej
Paweł Małaszyński
Luty w wersji żeńskiej
Magdalena Różczka

 Jak szybko mi mijają dni...
A to wszystko, że przez połowę stycznia chorowałam
i nie miałam siły na nic w ogóle.
Nadszedł luty, najkrótszy z miesiąców w roku, który na kalendarzu "Dżentelmeni 2014" wygląda tak, jak na zdjęciach.






W styczniu i pierwszym tygodniu lutego, zakupiłam kilka pozycji książkowych i jedną płytę
Są to:
2 pierwsze części trylogii Delirium (Delirium i Pandemonium) w cenie 10zł za sztukę, HyperVersum(empik na Annopolu za 19.99), Bale Maturalne z Piekła, Wakacje z Piekła - obie w cenie 4,99 za sztukę; oraz Trzy tygodnie z moim bratem(za 9,99 w Auchan);
A jedyną pozycją inną  w tym zestawie jest debiutancka płyta wokalistki Marceliny o tym samym tytule[zakupiona w Auchan, w cenie 10 zł]
Obecnie wokalistka ma na swoim koncie 2 płyty: "Marcelina" oraz "Wschody-Zachody".


Książki, które mam zamiar w najbliższym czasie przeczytać to oprócz tych na zdjęciach poniżej, to "Chichot Losu" Hanny Lemańskiej z w/w zdobyczy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii