16 lutego 2014

30 Day Book Challenge: Dzień 2-4 :)

Dzień 2: A book that you've read more than 3 times.
Książka, którą przeczytałaś więcej niż 3 razy:

Długo nad tym myślałam, spoglądając na moją biblioteczkę...
I padło na "Berka" M. Szczygielskiego, którego to czytałam minimum te 3 razy.


3 razy czytałam Zmierzch, Księżyc w nowiu i Zaćmienie(Przed świtem czytałam tylko 2 razy) Stephenie Meyer; Intruza czytałam też 3 razy; oraz trylogię "Piękne istoty" Kami Garcia oraz Margaret Stohl.


Dzień 3: Your favorite series.
Twoja ulubiona seria:

I znów pojawiają się co najmniej 3 serie, które najbardziej lubię. 
Są to:
  1. "Dary Anioła" / "Diabelskie Maszyny" - Cassandra Clare; <-czekam na "Miasto Niebiańskiego Ognia" serii DA
  2. Trylogia "Kronik Obdarzonych" ("Piękne istoty", "Istoty ciemności", "Istoty chaosu") - duetu Kami Garcia i Margaret Stohl;
  3. Seria "Wybrani" - C.J. Daugherty; <- (która podobno miała być trylogią, a nie bedzie) - trzeciej części, "Zagrożonych", jeszcze nie czytałam;
  4. Trylogia "Igrzysk Śmierci" - Suzanne Collins;
  5. Saga "Zmierzch" Stephenie Meyer;
Wyszło ich nie trzy, ale tylko, albo aż 5.
6 może będzie trylogia "Delirium" Lauren Oliver, ale na razie nie wpisuje jej na to miejsce, gdyż dopiero jestem w połowie pierwszego tomu tej trylogii.


Dzień 4: Favorite book of your favorite series.
Ulubiona książka z Twojej ulubionej serii:


  1.  Z "Darów Anioła" na pewno będą to: 1."Miasto kości" oraz "Miasto Zagubionych Dusz"; Natomiast z "Diabelskich Maszyn" - "Mechaniczna Księżniczka" (ostatni tom trylogii);
  2. Z "Kronik Obdarzonych" jest to pierwsza część - czyli "Piękne Istoty";
  3. Z "Wybranych" jest tak jak wyżej, czyli pierwszy tom - początek historii Allie;
  4. W "Igrzyskach Śmierci" jest to trzecia część, a mianowicie "Kosogłos.";
  5. W tej serii jest również pierwszy tom trylogii, czyli "Zmierzch";

1 komentarz:

  1. Niewiele jest takich książek, które czytałam trzy razy. Nawet niewiele jest takich, które czytałam razy dwa. ;)

    OdpowiedzUsuń

Disqus for recenzje wedlug natalii