30 lipca 2020

Zaczęte... ale Niedokończone Książki! | TBR SIERPIEŃ 2020!

Witajcie!

Znów była przerwa od postów, która wynikła z jakiegoś mojego braku czasu.

Dlatego Zapraszam Was teraz poniżej....


Od kilku tygodni – może miesiąca, noszę się z myślą napisania posta o niedokończonych książkach, które od jakiegoś czasu staram się je zapisywać, by o nich pamiętać i kiedyś przeczytać.

Miałam nawet wykonane zdjęcia na ten temat, by pokazać Wam te tytuły – ostatnie jest z 6 lipca. 

Dzisiaj już udało mi się już kilka nowych książek, których nie ma na nim, zacząć i znów odłożyć, a także jedną ze zdjęcia przeczytać już w lipcu (!) 

Jednak dziś przedstawię Wam to zdjęcie i przy okazji powiem Wam o planach czytelniczych na przyszłość.

Książki te są spisywane od 2018 roku, ale ta lista już była kilkukrotnie przepisywana, by była w jednym miejscu i „czysta”.

I była, dopóki nie przeczytałam 3 tytułów, w tym dwóch zaczętym i zapisanym dopiero w lipcu.

Oto te książki... 

[zdjęcie 6 lipca]

 

A nowe książki, dopisane na liście to:

- Osiedle RZNiW – już przeczytana

- Red, White & Royal Blue

- Skarby Queen

- Love Story & Opowieść Oliviera;

- Anonimowi Heretycy;

Oto ta lista:


 ------------------------________________-------------------------


Planem na sierpień 2020 i jak dobrze pójdzie, również na kolejne miesiące, je wybranie i przeczytanie przynajmniej 2 tytułów z tej listy.

 

Uśmiecham się, że już w lipcu, to postanowienie spełniłam, gdyż, jak wyżej wspomniałam, przeczytałam już 3 książki z tej około 40-tytułowej listy „Currently reading”

 

Dzisiaj na działkę zabrałam ze sobą kilka tytułów, za które mam obecnie ochotę się w najbliższym czasie zabrać – albo w papierze, albo na czytniku w formie elektronicznej dzięki abonamentowi Legimi, bądź w Audiobooku.

 

Jedyną opcją dla tytułu Pod Podszewką jest tylko wersja papierowa, gdyż pozostałe formy nie były opublikowane legalnie

 

 ------------------------________________-------------------------

A Wy? Co będziecie czytać w Sierpniu?


A może teraz coś czytacie?

 

Piszcie, jestem ciekawa.

 

Do Napisania!

 

Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii