15 lipca 2020

TBR na... LIPIEC! | II Połowa Miesiąca | 7/2020!

Witajcie!

15 lipca to dla mnie w tym roku ostatnia chwila, by wstawić kolejny post....
Zapraszam na TBR na II połowę miesiąca!

I nie tylko!

Zapraszam!
Nad tym postem, myślałam już od końca czerwca...
Jednak nie miałam pomysłu na lektury lipcowe, gdyż się zmieniały z dnia na dzień.
Dziś, w ostatni dzień połowy miesiąca, mam taki prowizoryczny plan na kolejne dwa tygodnie...

Dlaczego prowizorka?
Zaraz się dowiecie.

-------------__________________-------------------

Do tej pory przeczytałam 5 książek w Lipcu, a w nich znalazła się dzisiejsza premiera z Czwartej strony - Daisy Jones & The Six Taylor Jenkins Reid.
Ten tytuł przeczytałam jako pierwszy, dzięki przesyłce 1 lipca w ramach preorderu tego tytułu.

Moim planem ogólnie na ten miesiąc, miały być tytuły zapisane od 2018 roku, stan na 1 maja br., które miałam zapisane w zeszycie - a było ich 40. 
Ale jeszcze w maju i czerwcu przeczytałam kilka z tych tytułów, ale równorzędnie zaczęłam nowe niezakończone...
Jednak z tych ok. 40 kolejna książka została przeczytana już w I połowie lipca - a była to Masz wiadomość Agata Przybyłek - tegoroczna styczniowa premiera.

---------------_______________---------------

I w II połowie Lipca zostaję przy tym pomyśle i mam w planie przeczytać jakąś książkę z tej obeznej mojej listy Zaczętych, ale Nieprzeczytanych.
Na zdjęciu pokażę Wam większość z tej listy, choć nie wszystkie.
Mam chrapkę na:
Joy Hermia Stone
Jego wysokość Longin Marcin Prokop 

 oraz słuchana w Audiobooku 
Nieautoryzowana Autobiografia Kuby Wojewódzkiego 

Poza nimi, planuje przeczytać jedną z Czerwcowych premier - a mianowicie:
Red White & Royal Blue Casey McQuiston
I jeszcze dzisiejszą premierę
Osiedle RZNiW Remigiusza Mroza
------------------------------______________________---------------------------
A jak wyglądają Wasze plany na II połowę Lipca? 
Czy czytaliście coś z moich planów ? albo z tego stosu nieprzeczytanych?


Piszcie, jestem ciekawa!

Do Napisania!
Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii