6 lipca 2020

PODSUMOWANIE MIESIĄCA | CZERWIEC 2020! | #6

Witam!

W końcu, przychodzę do Was z podsumowaniem miesiąca!

Zapraszam!
CZERWIEC był pierwszym miesiącem, podczas którego nie było tylko drogi praca-dom-sklep-działka...

Gdyż udało mi się - a przede wszystkim chciało mi się, wyjść z domu gdzieś poza tymi czterema miejscami.

Trzy wydarzenia kulturalne, na których byłam w tym minionym miesiącu ... to...:
20 Czerwca- Warszawski Festiwal Kryminału
spotkałam znajomych książkoholików, znajomych wydawców i Autorów: Ryszarda Ćwirlej, Krzysztof Bochus, Małgorzata i Michał Kuźmińscy, Wojciech Chmielarz, Marek Krajewski.
- podpisałam kilka książek;
 Byłam na 2 koncertach:
26 czerwca - Jakub Wocial & Dorota Osińska w Azylu;
30 czerwca - Natalia Sikora w Kalinowym Sercu;

Poza tym, oczywiście uczestniczyłam w Targach książki online zorganizowanych przez Tanią Książkę, gdzie były rozmowy z Autorami :)

----------------------------_____________________-----------------------------
 
A książkowo...
Przeczytałam 22 książki, pobijając rekord czytelniczy w tym Roku!
Były to takie tytuły:
Melodia Serc - Justyna Leśniewicz & Ewelina Nawara
Książkę przeczytałam w formie elektronicznej 1 czerwca, gdyż premiera oficjalna będzie dopiero 15 Lipca!
Charlie i fabryka czekolady -Roald Dahl - 2 czerwca;
Kurczaczek i salamandra - Aneta Jadowska - 3 czerwcaebook (Legimi) - książka Papierowa przyszła w okolicach 16 czerwca;
Ryzykowny wybór - Emilia Szelest - 4 czerwca. Podziękowania autorki mnie zaskoczyły, że wymieniła mój instagramowy nick ;)
Jej sekret - Penelope Bloom - 4 czerwca;
Grzeszny doktor - Whitney G - 4 czerwca;
Przekręt - Paulina Świst - 6 czerwca;
Dream Again - Mona Kasten - 6 czerwca;
Ostatnia Arystokratka - Evzen Bocek - 9 czerwca;
Rozgrywka z sąsiadem - R.L.Mathewson - 10 czerwca;
Dragon's Liar - Chantal Fernando - 11 czerwca;
Fale i echa -Agata Czykierda - Grabowska - 11 czerwca;
Nowa Tożsamość - Ewelina Dobosz - 13 czerwca;
Ryzykowny rzut - Kennedy Ryan - 14 czerwca;
Bad Boys go to hell - Małgorzata Piotrowska - 17 czerwca;
Rhett. Jak poderwać drania? - Sara Ney - 18 czerwca;
Perwersyjna Miłość - Laurelin Paige - 22 czerwca;
Podróż nieślubna - Christina Lauren - 25 czerwca;
Mars - Agnieszka Lingas-Łoniewska - 
Książkę przeczytałam w Aplikacji Legimi przedpremierowo 26 czerwca, a premiera była dopiero 5 dni temu, 1 lipca;
Lev - Belle Aurora - 28 czerwca;
Niegrzeczny Idol - 29 czerwca;
Maresi - 30 czerwca;

----------------------------_____________________-----------------------------

Większość tytułów czytałam w formie elektronicznej, gdyż łatwiej mi było zabrać czytnik do pracy i czytać między klientami
Oto 20 tytułów, które mam obecnie na półce
Maresi i Lev odebrane już w Lipcu

----------------------------_____________________-----------------------------

A Wam, jak minął miesiąc?

Czytaliście coś z mojej listy?

Piszcie

Jestem Ciekawa.

Do napisania

Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii