19 października 2020

Trzydzieści ... na TRZYdziestkę! | 15 tytułów i 15 Autorów!

 Witajcie!

Dawno nic sie nie pojawiło na blogu z wielu powodów.

Jednak mam nadzieję, że w najbliższym czasie wrócę do pisania i publikowania częściej niż raz na 2-3 miesiące.

 

Dzisiaj obchodzę okrągłe urodziny - 30-tkę ...

I zapraszam na post związany z liczbą 30! 


Dwa lata temu, na 28 urodziny, podzieliłam to na pół 14&14, w tym roku również będzie pół na pół, ale nieco inaczej ...

Pierwsza część złoży się z 15 autorów, których twórczości jeszcze nie poznałam, a druga piętnastka to tytuły, które chcę przeczytać.

Wśród 15, znajdą się tytuły książek, które były kiedyś zaczęte, ale niedokończone.

Zaczynamy!

Część 1:

Autorzy, których twórczość chcę [w końcu] poznać:

Wojciech Chmielarz  jego książki posiadam, ale jeszcze do tej pory się nie zabrałam.
Najbardziej bym sięgnęła po jeden z ostatnio wydanych przez niego tytułów: Wyrwa, Rana, Żmijowisko bądź Prosta Sprawa.

Robert Małecki - Tak samo jak z Wojtkiem, jego książki również są na półce, w 99% z autografami, ale jeszcze ich nie zaczęłam.

Niektórzy mi polecali trylogię z Markiem Bennerem, inni z Bernardem Grossem, ale nie wiem czy nie zabiorę się za Żałobnicę.

Przemysław Borkowski - to autor polecany przez moją mamę, która ostatnio jego 4 książki przeczytała.

Julia Biel - to autorka serii To nie jest do Diabla Love Story. Książkę jakiś czas temu zaczęłam, ale nie na tyle, by móc powiedzieć, że ją przeczytałam.

Marcel Woźniak - Autor m.in. biografii L.Tyrmanda, kryminałów i książki napisanej w duecie z Gabrielą Gargaś.

Paulina Hendel - Autorka książek słowiańskich : serię Żniwiarz(5 tomów) oraz Zapomniana księga (obecnie 4-tomowa)

Marta Matyszczak - Powiem Wam, że podobnie jak u Wojtka i Roberta, a także Przemysława. Autorka serii kryminałów z psem

Camilla LackbergAutorka kryminałów ( Saga o Fjällbace[10 t] ) i ostatnio Thillerów (seria Faye)

Agata Suchocka - Autorka poznana przeze mnie osobiście w 2015 roku, ale dotąd nie przeczytałam żadnej jej książki - Muszę To Zmienić!

Laura Kneidl  - niemiecka Autorka, którą chcę poznać

Ashley Poston - autorka serii Once Upon a Con, rozpoczynająca się od Geekerelli, a ostatnio wyszła Zaczytana i Bestia 

Milena Wójtowicz - Autorka kilku książek z gatunku fantastyki, które chcę od dłuższego czasu poznać

Adam Silvera - Autor książek wydawanych przez WeNeedYA, związanych z literaturą LGBT+, w tym książki A jeśli to My! napisanej razem z Becky Albertalli

Klaudia Bianek - autorka debiutująca książką napisaną w ramach konkursu w/w wydawnictwa - Jedyne takie miejsce

Natalia Sońska - w tym przypadku, chcę poznać jej samodzielną twórczość, gdyż czytałam jej książkę napisaną razem z Agatą Przybyłek Przyjaciółki.

 

Część 2:

Tytuły 15 książek, które chcę przeczytać:

* Lilianna - Anna Szafrańska

Najgłośniej krzyczy serce - Martyna Senator

* Babka z zakalcem  - Alek Rogoziński

* W deszczu -  Anna Dąbrowska

* Melodia mgieł dziennych - Marta Bijan

* Królowa Gwiazd - Agnieszka Walczak - Chojecka

Dynia i Jemioła - Aneta Jadowska

* Rdza - Jakub Małecki

Widoki - Agnieszka Lis

Landon & Shay - Brittainy C. Cherry

*Czerwona Baśń - Wiktoria Korzeniewska

Sub Rosa - Anna Jurewicz

Kłamstewka - Nina Majewska- Brown

Milaczek - Magdalena Witkiewicz

Sadie - Courtney Summers 

 
Jak widzicie na zdjęciu, nie posiadam na dzień dzisiejszy książki Niny Majewskiej- Brown, ale od czego są księgarnie i Legimi :)

Prawie połowę z tej 15 już zaczęłam, ale nie dokończyłam, ale nadal Chcę Przeczytać - oznaczyłam je *

Mam nadzieję, że w ciągu tych 12 miesięcy przynajmniej te ze zdjęcia przeczytam i  zacznę chociaż książki niektórych z pierwszej 15-tki.

Trzymajcie za mnie kciuki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii