13 kwietnia 2020

TBR na ... KWIECIEŃ ? WIOSNĘ ?! 2020!

Witajcie!

Dzis przychodzę do Was z TBR-em na OBECNY CZAS W 2020!

Zapraszam!





Kiedy planowałam co będę czytać w Kwietniu, spojrzałam na swoje plany na 2020, a także całą biblioteczkę, która mam w swoim pokoju...

Pierwszymi tytułami, które zapisałam pod koniec Marca, była 10 i 11 część przygód Chyłki & Zordona, czyli Wyrok & Ekstradycja Remigiusza Mroza 
Wyrok czeka na przeczytanie już od IV kwartału 2019 roku, więc trzeba w końcu ją przeczytać.


Kolejnym tytułem jest książka, która do mnie przyszła w Marcu, mając w środku dedykację od Autorki. 
A była nią Odlecimy stąd Anny Dąbrowskiej. 
Będzie to moje pierwsze spotkanie z twórczością Autorki, choć na półce mam inne tytuły jej autorstwa.

Po niej wpadłam na pomysł przeczytania jednej z planów na 2020, związanych z DAMATONEM, ale nadal nie wiem za którą i w jakiej formie...
A mam do wyboru:
" "Wszystkie jasne miejsca" Jennifer Niven polecana przez Zuzę- Kulturalna Szafa;

"Szeptucha" Katarzyna Berenika Miszczuk- poleca Marta - Myra Kruszynka;

 "Ostatnia godzina" napisana przez bestselerki Annę i Martę- premiera marzec 2020, a polecana przez Ulę - Słomkę;
 Przy okazji tu napiszę dwie książki, które chętnie przeczytam z polecenia Anny bestselerek:
"Niedźwiedź i słowik" Katherine Arden
&
"Wichrowe wzgórza" Emily J. Bronte - przy okazji jest to jedna książka z tytułów na plakacie 100 książek do przeczytania przed śmiercią;

Kolejnymi tytułami polecanymi przez booktuberki również widniejące na wspomnianym plakacie są:
"Duma i uprzedzenie" Jane Austen - polecana przez Nikolę z Doktor book;
"Dziwne losy Jane Eyre" Charlotte Bronte polecane przez Agnieszkę z Panna Sasna;

Kolejną pozycją z Damatonu, którą chyba należy do klasyków literatury jest...
"Portret Doriana Graya" Oscar Wilde polecana przez Sylwię z My books my life;"
Kilka tytułów z tej listy mam już na półce - nie tylko te na zdjęciu z 19.stycznia...

A są to:

Podsumowując 
Plan na ten miesiąc to  3 książki minimum z tego posta- co mam nadzieję że wyjdzie 
z czego Wyrok Remigiusz Mroza jest juz must Read - Gdyż czeka na przeczytanie już od pół roku!

W kolejnym poście planuje  przy okazji podsumowania I kwartału 2020 w ramach wyzwań, które opisałam w styczniowych planach na ten rok, rozpisać sobie nowe, bieżące.

Mam nadzieję, że od kwietnia wróce do częstszych postów, gdyż troszkę mi tego brakuje.

Tymczasem...
Do napisania! 
Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii