16 kwietnia 2020

STOSIK! | I kwartał 2020! | STYCZEŃ-LUTY-MARZEC 2020!| #1/#2/#3

Witajcie!

 Ostatnio mam jakąś wenę na pisanie postów - i pomysły na nie, dlatego też dzisiaj przychodzę do WAS z Stosem z I kwartału 2020 roku.

Zapraszam serdecznie!

Wczoraj, jak spojrzałam na listę opublikowanych na blogu postów, okazało się, że ostatni post z moimi nowymi nabytkami był... w Czerwcu zeszłego roku - nie licząc stosiku książek z WTDK&ŚTK .
To dość dawno i już nie za dobrze pamiętam, co kiedy kupiłam - a od sierpnia nie mam mozliwości sprawdzenia zdjęć - jeden z dysków czeka na naprawę.

Na szczęście, od początku tego, 2020 roku, zapisuję w zeszycie, od razu po przyjściu z nowymi nabytkami do domu, każdą nową zdobycz kulturalną - książkę, płytę czy film.

I właśnie wczoraj, zdjęłam z półek książki z list ze stycznia, lutego i marca, by właśnie tutaj je pokazać.
Od razu powiem, że te książki będą podzielone tylko na stosy uwiecznione na 3 zdjęciach, odpowiednio do danego miesiąca, a na czwartym pokażę wszystkie stosy razem.

Zaczynamy!

STYCZEŃ 2020!
Ten miesiąc zaczęłam od odbioru paczki z Bonito.pl, w której znalazło się kilka książek z Wydawnictwa Lira, w tym książki polecane przez obserwowane osoby na Instagramie - Wiktorię i Natalię. Pierwsza z nich polecała trylogię Anny Sokalskiej, który pierwszy tom ma tytuł Wiedźma, a druga z nich polecała Kuriera z Toledo Wojciecha Dutki
A ostatnim tytułem z tego stosu były Głosy z zaświatów Remigiusza Mroza.
W sumie było ich 41. 

LUTY 2020!  
Luty książkowo rozpoczęła się przesyłką z książką Miłość Ci nic nie wybaczy Alka Rogozińskiego, którą dostałam od Autora/Wydawnictwa, a ostatnią paczką były książki z Empiku/Bonito.
 37 książek
Brakuje tu 3 książek:
Vincent Brothers Abbi Glines, Perwersyjny Bogacz Laurelin Paige - te książki mam już na działce, a w tym momencie nie miałam możliwości tam pojechać;
oraz Grób Maxa Czornyja od razu po odebraniu tej książki pożyczyłam koleżance po fachu i teraz czekam, aż koleżanka wróci do pracy, gdyż wiem, że już jest u niej przeczytana ;)

MARZEC 2020!
Miesiąc pełen wrażeń.
Większość z Was pewnie siedziało od 13 marca większość czasu w swoich 4 ścianach.
Ja niestety od tygodnia z 13 dniem miesiąca w tygodniu miałam co najwyżej 2 dni wolne - a tak siedziałam w pracy 10-12h.
Na szczęście, w marcu zdarzyło mi się być na Poznańskich Targach Książki, gdzie spotkałam znajomych ludzi i pisarzy/pisarki, a tam nie kupiłam zbyt wiele książek - tylko 6.
Na zdjęciu jest 31 książek, ale brakuje jednej książki, którą pożyczyłam babci, mianowicie Recepta na szczęście Agaty Przybyłek.

---------------------------________________--------------------------

Podsumowując, w I kwartale, przybyło do mnie 41 sztuk w styczniu, w lutym 37, a w marcu 32, co łącznie daje 110 książek


A Was zapytam, ile książek do Was Przyszło?
 Może któreś z moich się z Waszymi powtórzyły?

Piszcie, jestem ciekawa...

A następny post to będzie Podsumowanie wyzwań z początku roku, a potem wyzwania na najbliższy czas

Zapraszam do Komentowania
I do...
Napisania!


Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii