19 października 2018

28 książek na 28 urodziny | #UrodzinowaLista

Witajcie!
Dziś przychodzę do Was z listą, którą publikuję od Lat, ale w tym roku, postanowiłam, że te 28 pozycji książkowych, będą moją taką listą, która będzie moim TBR-em do kolejnych urodzin...

Zapraszam na 28 książek na 28 urodziny!


Podzieliłam te 28 książek "na pół"...

I podam Wam listę 14 książek napisanych przez polskich Autorów i drugą 14 Zagranicznych...
Niektóre z nich są zapisane samymi nazwiskami lub gatunkiem, a to dlatego, gdyż nie mogłam się zdecydować na jeden jedyny tytuł... 
Podałam również tytuły serii, gdyż może po przeczytaniu pierwszego tomu, zabiorę się za kolejne...

Oto one:
 
14 Tytułów/Serii /Autorów Polskich:
- Agata Czykierda-Grabowska - do wyboru 3 tytuły;
- Jakub Małecki - 5 do wyboru;
 
- Obsesja/ Paranoja - Katarzyna Berenika Miszczuk;
- seria Milaczek - Magdalena Witkiewicz;
- Kiedy zniknę/ Kiedy wrócę - Agnieszka Lingas-Łoniewska;
- Larista/ Guerra - Melissa Darwood;
- Ja chyba zwariuję! / Wierność jest trudna - Agata Przybyłek;
- Listy (nie) miłosne - Natalia Sońska;
- Zdążyć z miłością - Beata Majewska;
- Zbrodnia w wielkim mieście - Alek Rogoziński;
- Trup na plaży i inne sekrety rodzinne - Aneta Jadowska;
- Najgorsze dopiero nadejdzie / Porzuć swój strach / Koszmary zasną ostatnie - Robert Małecki;
- Hashtag - Remigiusz Mróz;
- Wojownik - Karol Bielecki;


--------------------------------------__________________-----------------------------------

14 Tytułów/Serii /Autorów zagranicznych:

-  Tillie Cole;
- Kasie West;
- Nicholas Sparks;

- książka LGBT+ [Raczej szczęśliwy niż nie/ Alan Cole nie jest tchórzem / Leah gubi rytm];

- Vincent Boys - Abbi Glines;
- Tylko dla Ciebie - Vi Keeland;
- Więcej niż My - Jay McLean;
- Pozwól mi zostać - Tijan;
- Wieczór Filmowy - Lucy Courtenay;
- Okrutna Pieśń/ Mroczny Duet - Victoria Schwab;
 - Buntowniczka z Pustyni / Zdrajca Tronu / Duchy Rebelii - Alwyn Hamilton;
- Powrót do domu - Alan Straton;
- Diabeł używa Instagrama - Jo Piazza, Lucy Sykes;
- Trzy razy ty - Federico Moccia;



--------------------------------------__________________-----------------------------------

 To wszystkie 28 książek / serii /Autorów , którą może przeczytam do dnia moim 29. urodzin - czyli do 19 Października 2019.

Czytaliście coś z tych książek, lub innych tych Autorów?
Polecacie?
Albo może macie - tak jak ja, dopiero w planie?

Tymczasem za kilka dni, pojawią się dwa-trzy posty...
Po I-wsze - Podsumowanie Targów w Katowicach, odbywających się 12-14 października;
Po II-gie - Stosik PrzedTargowy;
I może jeszcze PlaN na KTK się znajdzie?

A właśnie, wybieracie się do Krakowa między 25 a 28 Października?
Jeśli tak, to na ile dni?
Ja na trzy ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii