4 listopada 2018

Krakowskie Targi Książki 2018!| Relacja! #2 | KTK 2018 #3


Witajcie!

 

Dziś przychodzę do Was z II częścią Relacji Targów Książki w Krakowie!

PIĄTEK I SOBOTA już były tutaj, więc dzisiaj,

zapraszam na relację z Niedzieli i podsumowaniem całych Targów!




Zapraszam serdecznie!



NIEDZIELA, 28.10.2018r.



Dzień w Krakowie nr.3 i Trzeci dzień mojego pobytu na Targach, a Targowy 4 - Ostatni.



Pod halą Targową byłam już tuż po godzinie 9, a już o 9.30 wpuszczali ludzi na teren Targów, a dodatkowo miły Pan ochroniarz, widząc mnie z Walizką, wpuścił mnie nawet na hale Wisła, przez co byłam w szoku.



Stanęłam sobie spokojnie na stoisku C7 - Wydawnictwa Novae Res, i tam, złożyłam zakładki leżące na stoliku autorskim i położyłam je przy stanowisku kasowym, co mogło zaniepokoić inną panią z ochrony, która spytała, czy pracuję w tym wydawnictwie ;-)



Spotkałam tam też dziewczynę z Różowej Fabryki, a także z bloga Subiektywnik literacki Joasię :)




I dzięki niej, mogłam bezpiecznie zostawić na stoisku Wydawnictwa walizkę i polecieć kupić kolejną książkę dla znajomej Ewy K.



Wróciłam i zobaczyłam ludzi z wydawnictwa, w tym Wiolę, która niedługo później uwieczniła mnie z Walizką ;)




Chwilę później, jeszcze przed 10, w okolicy stoiska pojawił się Daniel Koziarski - autor, który wraz z Agnieszką Lingas-Łoniewską - która przyszła kilka minut po 10:00, napisali wspólnie dwie książki, w tym ostatnio wydany Klub niewiernych.



Z Danielem, do czasu otwarcia Targów dla książkoholików, zamieniłam kilka słów.

A gdy Agnieszka dotarła na Targi, zaczęli podpisywać książki - te ich autorskie, jak i wspólnie napisane.



Po spotkaniu z nimi, podbiegłam na stoisko Edipresse Książki, by kupić egzemplarze książki Roberta Biedronia Nowy rozdział.

Tam też pan Robert podpisał mi jeden z egzemplarzy - dla mojego brata.

A drugi kilka minut później, na stoisku Znaku, po tym, jak stanął i fotografowie zrobili kilka zdjęć z inną nową książką....




Po spotkaniu z Robertem, przeszłam do Sali, gdzie odbywało się spotkanie z Victorią Aveyard, autorką Czerwonej Królowej.



Następnie spotkałam...

Annę Kasiuk na stoisku NovaeRes



Krzysztofa Skibę na SQN-ie - książka kupiona i kolejna zniżka dla mnie od Tomka!




Agnieszkę Krawczyk na Bonito.pl

Spędziłam tu u Autorki kilka minut, choć nic więcej już nie miałam do podpisu dla niej.






Nataszę Sochę na stoisku Naszej księgarni




Marię Paszyńska na stoisku Publicat






Annę Bellon na stoisku Wydawnictwa Znak



Katarzyna Puzyńska na stoisku Prószyński i S-ka






Stanęłam także w kolejce do Karola Bieleckiego



Do Marty Matyszczak też na stoisko zajrzałam, a nie tylko przybijałam piątki na Targach, gdy się mijałyśmy...





Po Bonito.pl przeszłam na Nieprzeczytane.pl by spotkać się z Agatą Czykierdą-Grabowską i Melissą Darwood
Melissa podpisała mi wtedy Guerrę, kupioną w sobotę na stoisku Wydawnictwa Kobiecego.






Na stoisku Znaku spotkałam Radosława Figurę, z którym udało mi się zamienić kilka słów...



W końcu także dotarłam do Magdy Stachuli - gdyż w Katowicach nam się nie udało spotkać...






I prawie na koniec, po odstaniu kilkudziesięciu minut i po pewnej sytuacji z ochroniarzem, spotkałam Dawida Kwiatkowskiego, by podpisać kalendarz dla młodszej imienniczki - córki znajomej blogerki - Angeliki.





A na koniec, przeszłam się po alejkach i znalazłam się przy stoisku, gdzie uwieczniłam rozmowę Magdy Stachuli z Olgą Rudnicką.





I u Olgi Rudnickiej podpisałam Zabójczy pocisk oraz Granat poproszę!, które przywiozłam ze sobą, Granat... kupiony został w księgarni Autorskiej, wraz z podpisaną dzień wcześniej Rdzą Jakuba Małeckiego.






Tego dnia, wróciłam do domu z Krakowa, obładowana...

2 Torbami z gadżetami, 3 plecakami - w tym 1 z laptopem, 1 pełnym książek i 1 z dokumentami i książkami, które planowałam czytać..



A tego dnia, kupiłam dla siebie 6 książek.



Od dołu:

Skiba Wariat na wolności [SQN]

Powiedz, że zostaniesz Corine Michaels [Szósty Zmysł]

Nowy Rozdział Robert Biedroń [Edipresse Książki]

Opowiem Ci o zbrodni

Klub Niewiernych & Namiętność pachnąca Terpentyną Autorów Wydawnictwa Novae Res



I 3 inne, które dzięki Panu i Joasi  z Wydawnictwa Muza zostały przywiezione przez nich do Warszawy, a były to...


z Autografem Autorki w każdym egzemplarzu :D



--------------------------------------__________________-----------------------------------



Podsumowując Targi!



3 DNI TARGÓW...

- 10 książek w Piątek, w tym 1 od Agnieszki; + 2 od Patiopei;

- 20 książek w Sobotę - w tym po 1 książce od Agnieszki i Ewy, dodatkowo w tym 2 dla Ewy K.)

- 6 książek z Niedzieli.

& 3 przywiezione z Krakowa dzięki Muzie



DZIĘKUJĘ!

Autorom, znajomym z Wydawnictw, blogerom spotkanym w kolejce i w ogóle ksiażkoholikom.

Tegoroczne Targi uważam za udane.

Porównując zeszłoroczne KTK z tegorocznym, plusem dla mnie było rozmieszczenie stoisk i zwiększenie alejek... Większa odległość między stoiskami umiejscowionymi naprzeciwko siebie - przykład Prószyński i S-ka & Wydawnictwo Literackie, co nawet znajomi wydawcy to stwierdzali.

I nawet pytali mnie o moje zdanie na ten temat.

Tylko mam w głowie jedno pytanie - Kiedy ja to przeczytam? Te ponad 30 tytułów... Niektóre na szczęście już wcześniej zostały przeczytane...



--------------------------------------__________________-----------------------------------



Tymczasem zapraszam ...do komentowania...



I..



Do napisania!



Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii