9 października 2017

Targi... Targi Książki... w Krakowie... 2017 #1

Witajcie w poniedziałkowe popołudnie.
Dzisiaj przychodzę do was z postem na temat zbliżającej się imprezy kulturalnej, a przede wszystkim książkowej.

Tak, dobrze sądzicie.
Chodzi mi o ...

 21. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie!

Zapraszam Serdecznie!



Odkąd pamiętam, chciałam i planowałam pojechać na te 21. edycję Targów, ale dwa tygodnie temu w realizacji tego planu pojawiły się przeszkody. Jedną z nich była informacja od rodziny, że planują na ten weekend odwiedzić dalszą rodzinę poza miastem, a drugim "chochlikiem" był mój stan zdrowia, pogarszający się z dnia na dzień.

Jednak, zaklepany nocleg, przejazd i możliwość spotkania się ze znajomymi, których nie widzę na co dzień i program, który przejrzałam wczorajszego wieczoru, sprawił, że jestem bliżej myśli o wyjeździe do Krakowa.

Dlatego dzisiaj, przychodzę do Was ze wstępną listą autorów, do których chcę dotrzeć podczas Targów.

Od początku myślałam [i tak też zaplanowałam urlop], ze będę na Targach przez wszystkie 4 dni.
Tak też, przeglądając plan na stronie Targów - link tutaj, zaczęłam od tego dnia.

Na chwilę obecną, w czwartek, nie znalazłam żadnego autora, którego chciałam spotkać, dlatego najprawdopodobniej tego dnia, po prostu będę się rozglądać i zdobywać pierwsze nowe nabytki.

W piątek mam zamiar zajrzeć do 5 autorów... w tym jednego zagranicznego...
O 12 na stoisku Od deski do deski będzie Magdalena Witkiewicz, potem długa przerwa, aby o 15.30 stanąć w kolejce do Nicholasa Sparksa by tam podpisać kilka książek, w tym najnowszą "We dwoje", a potem nabyć i zdobyć podpis Muńka Staszczyka na biografii T.Love i na koniec spotkać Przemysława Garczyńskiego i nabyć jego debiut, czyli "Kelnera". A może także zajrzę na inne stoisko i spotkam tam Gabrielę Gargaś.

Sobota i niedziela to dni pełne spotkań i tłumów.
Lista spotkań, na które chciałabym się wybrać i Autorów, z którymi chciałabym się spotkać.
Nawet kilka o jednej porze...
Przykładowo - sobota, godz. 11 mam obecnie 6 autorów, 2 w jednej hali, 4 w drugiej.

Cieszę się, że w tym roku, Remigiusz Mróz będzie podpisywał książki w sali, a nie na stoisku. I będzie mniej zatorów spowodowanych kolejką do niego.

W sobotę mam 2 zagranicznych autorów, a raczej Autorek, do których chce dotrzeć. Obie panie są o 14. B.C.Cherry na stoisku Wyd. Filia, a C. Lackberg w sali Lwów.

Za to w niedzielę mam w planach 8 autorów, w tym 7 Autorek.
Elżbieta Rodzeń, Małgorzata Warda, Nina Reichter, Katarzyna Misiołek, autorki "Klątwy przeznaczenia", Katarzyna Misiołek, Leszek Gnoiński, czy K.n.Haner
--------------------------------------__________________-----------------------------------
A do kogo dotrę, to się okaże 26-29 października..
Już nie mogę się doczekać!

Do napisania!
Ps. Nastepny post z tej serii będzie jeszcze przed Targami, z moimi planami zakupowymi i co wezmę do Krakowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii