13 października 2017

STOSIK!| IX Stosik 2017! | WRZESIEŃ 2017!

Witajcie w ten piękny październikowy dzień!
Wiem, że już nie jest tak ciepło, jak w lato, ale jeszcze słońce się przez te ciemne chmury przebija.

Dzisiaj zapraszam Was na STOSIK z poprzedniego miesiąca.



W miesiącu Sierpniu, nabyłam wiele książek (30+), dlatego też, we wrześniu spróbowałam i udało mi się kupić mniej niż 10 książek w 30 dni tego miesiąca.

Pierwszymi książkami z tego miesiąca były książki, które kupiłam jednego dnia.
Dokładnie 14 września, przy okazji otwarcia Galerii Północnej w mojej okolicy, zakupiłam 3 książki, których premiery były dzień wcześniej - 13.09.
Przy okazji zakupiłam również jedną płytę CD i dwa zestawy karteczek samoprzylepnych.
Wszystkie nabytki widoczne są na tym zdjęciu.

Książki (3):
Aneta Jadowska - Szamańskie Tango;
Magdalena Witkiewicz - Ósmy Cud Świata;
Jakub Ćwiek - Drobinki Nieśmiertelności;
Płyta (1):
Piasek - Popers;

Wszystkie trzy książki z tego zdjęcia, posiadam już podpisane przez Autorów.
Spotkanie z Anetą było 14.09, z Magdaleną 22.09, a z Jakubem 23.09 w Empiku.

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Poza nimi, w dniach 23-27 września, nabyłam i odebrałam kolejne 4 książki...
Są to:

- "Małżeństwo z odzysku" Agaty Przybyłek;
- "Niekochana" Madeline Sheehan;
- "Oskarżenie" Remigiusza Mroza;
- "We dwoje" Nicholas Sparks;

Książka Remigiusza i "Niekochana", to nabytki z 23 września, z warszawskiej Arkadii, a pozostałe dwie pozycje odebrałam 27 września w empiku na Białołęce.

--------------------------------------__________________-----------------------------------
Pozostały jeszcze dwie pozycje książkowe, które czekają na odebranie, jak tylko wykaraskam się i opuszczę swoje 4 ściany.
Są to:
- "Uwiedź mnie" Abbi Glines -> na której odbiór czekałam od początku sierpnia;
- "Lustereczko powiedz przecie" Alka Rogozińskiego, na którego spotkanie planowałam pójść, jednak nie dotarłam

A informuję Was o tym teraz, gdyż prawdopodobnie wybiorę się na Krakowskie Targi i tam nabędę kolejne książki do mojej pokojowo-domowej biblioteczki, która ostatnio miała małe przemeblowanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii