21 sierpnia 2017

TBR na... 7ReadUp! | 2017! | TBR

Witajcie kochani!

Wiem, że jedynym postem w tym miesiącu było podsumowanie lipca, ale niestety miałam niemoc twórczą/pisaną... I nie mogłam zasiąść przed komputerem i napisać kolejny post, choć miałam pewne plany, które ujawniłam Wam w jednym z Lipcowych postów...

Jednak mam nadzieję, że ta niemoc powoli się już kończy i wrócę tutaj z nową siłą i częstszymi notkami.

A dzisiaj zapraszam Was na, jak podałam w tytule... TBR na 7ReadUp Marty z Wybrednej Marudy [dawniej Martha Oakiss], który już trwa!

Zapraszam serdecznie!

Tegoroczna edycja 7 Read Up, stworzona od początku przez Martę, jest najbardziej wyszukana.
Jak to słowo napisałam, zaśmiałam się, bo to słowo może opisać tę edycję.
Trwa ona od dzisiaj - 21 sierpnia, do niedzieli 27.

Autorka tego wyzwania czytelniczego, wybierała 10 słów, do których trzeba/można było dobrać książki - to w wersji Hard, w której biorę udział.
A wersja Light to po prostu czytać książki i dotrzeć do 7 cm grzbietów w tym tygodniu.

Słowa wybrane ze słownika języka polskiego to:

1.       Zawisnąć
Książkę, którą wybrałam do tej kategorii, to kontynuacja serii, której pierwsza część miała w treści wisielca. A że ją już przeczytałam, czyli "Ekspozycję" Remigiusza Mroza, to zaplanowałam w zamian 4 część tej serii, która począkowo miała być tylko Trylogią, czyli "Deniwelację" - która mozna powiedzieć ze wisi u mnie do przeczytania od WTK, czyli od Maja br;

2.       Gdziekolwiek
Do tego, wybrałam książkę, którą można powiedzieć, że Marta wymieniła, a mianowicie "Tak blisko" Tammary Webber, gdyż tej serii jeszcze nie przeczytałam;


3.       Paraliżować
Paraliżować może strach, ale także może paraliżować coś nowego i nieznanego, a może głęboko ukrytego. Dlatego też do tej kategorii wybrałam książkę, którą również mam w swojej biblioteczce od WTK, a mianowicie "Raze" Tillie Cole;

4.       Klasyczny
Nie czytam często klasyków, ale pierwsze co mi przyszło na myśl w tej kategorii to... "Wichrowe Wzgórza" E. Bronte, które od dawna chcę przeczytać, po obejrzeniu teatralnej adaptacji tej książki;



5.       Sprawa
Pierwsza myśl - kolejna Chyłka... Jednak "Inwigilacja" R. Mroza już została przeze mnie przeczytana w zeszłym miesiącu, a "Oskarżenie" ujrzy światło dzienne dopiero pod koniec września [Wrr...], to tutaj również przypisałam "Deniwelację", gdzie jest prowadzona sprawa;


6.       Powstawać
Do tego mogę przedstawić trzy książki...
Pierwsza to "Jak oni pracują" Agaty Napiórskiej, w której można poznać jak różni artyści tworzą swoje dzieła. M.in Katarzyna Bonda, czy Łukasz Orbitowski.
Innym tytułem, który mogłam dopasować do tej kategorii to "Przyjaciółki" duetu pisarskiego N.Sońska&A.Przybyłek, gdyż słyszałam jak była ona tworzona ->byłby to re-reading, drugi raz.
A trzecia byłaby książka, która była pisana na platformie internetowej Wattpad - "Dance, Sing, Love" Layla Wheldon;


7.       Ważniak
Wybrałam tu właśnie "Dance Sing Love", gdyż bohater jest celebrytą, któremu woda sodowa uderzyła do głowy;

8.       Neurologia
Do tej kategorii wybrałam dwa tytuły.
Związane w jakiś sposób z medycyną....
"Margo" i "Obudź się kopciuszku".
Książka Tarryn Fisher została wybrana przez fakt, ze w niej przewija się depresja - matka głównej bohaterki na nią choruje, a także niepełnosprawność innej postaci.
Druga z nich, autorstwa Natalii Sońskiej, została wybrana, gdyż główna bohaterka jest lekarką.

9.       Wygotowywać
Najtrudniejsza dla mnie kategoria... z tych wszystkich...
Do niej wybrałam książkę, którą już zaczęłam, a mianowicie "Coś do ocalenia" Cory Carmack.
A wybrałam ją pod takim względem, że główni bohaterowie mogą starać się ocalić od "wygotowywania" ;-)

10.   Niewyżyty 
Pierwsze co mi przyszło na myśl - romans/erotyk.
Można rzucać tytułami, więc mogę dać tu "coś do Ocalenia" lub też 3 część serii MMA Fighter "Przebaczenie", bądź pierwszą część serii "Driven" o tym samym tytule.
--------------------------------------__________________-----------------------------------

Takie pierwsze plany co do książek w wersji Hard tegorocznej edycji 7ReadUp'u.
Wy bierzecie udział w tym maratonie czytelniczym?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii