31 grudnia 2016

Witajcie! | Podsumowanie GRUDZIEŃ 2016!


Witajcie... W ten ostatni grudniowy wieczór w tym, przemijającym a niedługo [gdyż już za niecałe 4 godziny] minionym 2016 roku!

Witam Was, przy okazji z okazji rozpoczęcia nowego rozdziału, roku na tym blogu - wczoraj minęły już 3 Lata! Jak to szybko zleciało!

Bardzo się Cieszę, że Zaglądacie na tę stronę, mojego bloga i mam nadzieję, że w 2017 nadal będziecie na niego zaglądać, czytać posty i komentować.

A Tymczasem, zapraszam na ... Podsumowanie Grudnia 2016!


--------------------------------------__________________-----------------------------------



 PODSUMOWANIE GRUDZIEŃ 2016! 



Na początku tego miesiąca, miałam jakąś niemoc czytelniczą, a także blogową...
Oczywiście, w głowie tworzyłam nowe posty na bloga [niektóre zapisałam w zeszycie] i czytałam po kilka stron pewnej książki. 

Jednak dopiero 7 Grudnia skończyłam czytać "Karuzelę z Madonnami" Tomasza Raczka i mam zamiar napisać o niej kilka słów  w jednej z odsłon Zaczytanej w 2017 roku. Nie wiem tylko kiedy to się znajdzie na blogu...

 Tego samego dnia, przeczytałam kilka stron, w formie elektronicznej, na czytniku, książki "Niebezpieczna Gra" Joanny Opiat-Bojarskiej, jadąc na spotkanie z Autorką. 
A na blogu, pojawił się post z cyklu "Kulturalnie | GRUDZIEŃ 2016!"
Jednak dzień później, zmieniłam ją  na pierwszą część serii "Muzyka Gwiazd" autorstwa A.L. Jackson "Solo dla niej" i kolejne dni, pomiędzy 9-11 Grudnia, spędziłam z jej 4 częściami [ w 2017 ma wyjść 5 część!] - oczywiście w formie elektronicznej.



Następnie, zabrałam się za świąteczne opowiadania Wydawnictwa Filia, a mianowicie wybrałam na czytniku "Księgarenkę na ulicy Wiśniowej", którą skończyłam 17. Grudnia.


Tego samego dnia, na blogu pojawił się post "SPORTowe Wieści!" o skokach narciarskich. 



Dzień później, na blogu pojawił się Stosik z II połowy listopada i I Grudniowy, gdyż myślałam, ze coś jeszcze w tym miesiącu dokupię (prócz otrzymania prezentów).



Na szczęście dla mnie [i mojego portfela] nic nie dokupiłam. :)



Następna data, związana z blogiem, to 21. Grudnia i post o Trylogiach i seriach, które na przełomie miesięcy, od 21. Października 2015 do tego dnia, dotarły, bądź rozrosły się w mojej biblioteczce ;)


 
A czytelniczo, co się działo jeszcze w Grudniu?
Otóż w ostatnich dniach przed Świętami, przypomniałam sobie książkę "Na szczycie" K.N. Haner [w Wigilię skończyłam], by przeczytać jej II część - "Na szczycie. Gra o miłość" [skończona w dniu 26.12].



W czasie pomiędzy tymi książkami, w wolnej od świętowania chwili, łączyłam kropki... I kolejny obrazek, po kilku miesiącach przerwy, został skończony, również 26.12!




Po książkach K.N. Haner, zabrałam się za kolejną część trylogii Tarryn Fisher, czyli "Mimo Twoich łez". Przeczytałam w jeden dzień, w ciągu 12-godzinnej pracy, przy kumulacji 5 mln złotych! [ A dziś jest 10 mln!]



Myślałam, że to będzie ostatnia książka w Grudniu, ale na szczęście nią nie została.


Po niej, dzień później, przeczytałam na czytniku "Połączeni. Znajdź mnie" Laurelin Paige, a w dniu następnym, zabrałam się za "Coś do stracenia" Cory Carmack.



I to Ona może, choć nie musi, być ostatnią książką 2016 Roku, gdyż wczoraj, w komunikacji miejskiej czytałam, rozmowę Magdy Umer z Bogusławem Lindą "y chłopiec" - może uda mi się ją jeszcze skończyć w tym, mijającym już ROKU!

--------------------------------------__________________-----------------------------------

I tak wyglądał mój blogowo-czytelniczy miesiąc Grudzień w 2016 Roku!




Czytaliście coś z tych tytułów?

DO SIEGO 2017!


I...
Do Napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii