21 grudnia 2016

Trylogie/serie/Cykle w mojej biblioteczce| Nowości w mojej biblioteczce | 2016

Pamiętacie moje dwa posty o seriach/Trylogiach w mojej biblioteczce?
Nie, to dla przypomnienia dwa linki:

Z 2014;
i z 2015;

Dlatego też dzisiaj, pokażę Wam nowe serie/trylogie w mojej biblioteczce ;) które od posta z 2015 pojawiły się w mojej biblioteczce :)

Wszystkie nowe lub zaktualizowane serie w mojej biblioteczce, które są w moim pokoju:


--------------------------------------__________________-----------------------------------
A stos z łóżka wygląda tak:

 


Serie polskich autorów:
- Morderstwo na Korfu, Szkoła żon,  Fortuna i namiętności, Jak pies z kotem (nieprzeczytane);
- Dożywocie, Gra pozorów, Zakręty losu (niedokończone);
- Łatwopalni, Seria chorwacka (przeczytane);


- seria Wszechświaty - Leonardo Patrignani (2/3 przeczytane);
- seria Między wierszami Tammara Webber, seria Dark Elements - J.L. Armentrout, seria Real - Katy Evans, nowa seria Emmy Chase (przeczytane);
- seria Angelfall - Susan Ee, seria Tak blisko - Tammara Webber, seria Cześć księżniczko - Blue Jeans, seria Czerwona królowa - Victorii Aveyard, seria Król kruków - Maggie Stiefvater, Tajemny ogień, seria Coś do... - Cora Carmack, seria Raven - Sylvain Reynard (nieprzeczytane);


- Sny Morfeusza - K.N. Haner;
- seria Na szczycie - K.N.Haner;
- Miłosć bez scenariusza/ Próba uczuć - Tina Reber;


--------------------------------------__________________-----------------------------------

Wiem, że jeszcze z "nowych" mam: serię "Uwikłani" Laurelin Paige, kilka książek z serii Rosemary Beach, serię Sea Breeze Abbi Glines, "Zaplątanych" czy kilka tomów serii Nele Neuhaus.
A i zapomniałabym o książkach, które są pierwszymi lub kolejnymi tomami cyklu/serii/duologii....

I tak, kolejne zdjęcia są z dzisiaj, gdy przypomniałam sobie o kilku innych seriach, które nie znalazły się na wcześniejszych zdjęciach :)

Są one zwykle schowane do pudeł takich jak ten na pierwszym zdjęciu, albo [jak seria J. Opiat-Bojarskiej] leżą u mamy lub na półkach zamykanych...



- seria "Piękny..." Christina Lauren, Manwhore Katy Evans (przeczytane);
- 3 książki z serii " The Coincidence" Jessica Sorensen (2z3 przeczytane);
- serie: Alicja w krainie Zombie Geny Sholwater, W krainie wodospadów Sofii Caspari (nieprzeczytane);
- trylogia o Hubercie Meyerze Katarzyny Bondy, trylogia detektywistyczna Stephena Kinga, czy Do zobaczenia w Barcelonie Anny B Kann, duologie: Beta Rachel Cohn, Starter Lisy Price, Azjatycka Saga Tanya Valko, oraz  Ból za ból Jenny Han i Siobhan Vivian (nieprzeczytane);

Wszystkie serie prócz Zaczekaj na mnie J.Lynn są nieprzeczytane, tak jak Szeptucha Katarzyny Bereniki Miszczuk, a Kiedy pada deszcz Lisy de Jong jest przeczytana ;)
--------------------------------------__________________-----------------------------------
Pozostałe seryjne książki, które posiadam, a nie pokazałam Tutaj, leżą na półkach na działce, lub [tak jak w przypadku serii o Lipowie Katarzyny Puzyńskiej] dostanę pod choinkę ;)

Kolejny post będzie bardziej ... książkowy :) mam nadzieję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii