18 grudnia 2016

STOSIKI! | II z LISTOPADA | I GRUDZIEŃ 2016

Tak jak w tytule, Przedstawię dziś Wam Stosiki - zarówno z II połowy Listopada [stos z pierwszej połowy tutaj], jak również stosik nr.1 z Grudnia 2016!

Zapraszam!



W pierwszej połowie zeszłego (już) miesiąca, obkupiłam się książkowo [27 książek], dlatego II połowie było tylko 9 książek [w tym 1, która była niewidoczna w I stosie].
PS. Mama mi zabrała ze stosu z poprzedniego postu 7 książek [seria o lipowie] bo stwierdziła, że nie wie co mi kupić :p

- Robert Biedroń "Pod prąd" [z autografem];
- książka "Wszystko jest po coś" Michał Piróg;
- "Imagines";
- "Siedem Listów z Paryża";
- "Zabójca z sąsiedztwa" Alex Marwood;
- "Shadow" Sylvain Reynard;
- "Working It" Kendall Ryan;
- "Skazanie" Emma Chase;
- Notebook by Margaret;
- "Morderstwa i woń migdałów" Camila Lackberg;

[dwa tygodnie poźniej[ostatnio], w Empiku zrobili promocję i książkę C. Lackberg (z kartą mójempik) za 20]

--------------------------------------__________________-----------------------------------

A przez cały miesiąc LISTOPAD, uzbierałam stos płyt, który pojawił się  już na moim regale muzycznej biblioteczki ;)

Na głośniku leżą płyty [i jedna stoi oparta o niego], o którym wspominałam w I połowie listopada, a na pudełku są moje nabytki z II połowy miesiąca - 21 płyt [w tym niektóre 2CD, a nawet z DVD].

Kilka z nich mam już podpisane, ale o tym w innym poście ;)

[Płyta "Wstyd" Kultu to bedzie prezent dla taty na święta, więc jest nadal w Folii];
Znajdują się tam m.in. płyta Pawła Domagały, kilka płyt Sylwii Grzeszczak, a także:
Dawid Podsiadło, Patryk Kumór, BeMy, FarbenLehre, Kayah, Halina Mlynkova, Krzysztof Zalewski, Jamal, czy Red Lips (których obecnie słucham) i innych.

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Taka była II połowa listopada... A jaka jest I połowa Grudnia?
Oto i ona:


Od 4 grudnia zdobywałam kolejne książki/kolorowanki/płyty do swoich zbiorów :)
Ps. I znów tu zabrakło jednej płyty, którą zdobyłam na początku grudnia...

Pierwszą płytą była Kayah "Gdy pada śnieg", kupiona przed spotkaniem z wokalistką 4.12.
Po niej była płyta kupiona podczas koncertu Kuby Badacha "Tribute to Andrzej Zaucha".
Obie płyty juz są z autografami Artystów.

Następnie przyszedł do mnie MyBookBox -pudełko nienasyconego czytelnika....

A 7 grudnia, przed spotkaniem z Autorką, zdobyłam "Słodkich snów Anno" Joanny Opiat-Bojarskiej, a w kiosku, wracajac ze spotkania, kupiłam "Siostra mojej siostry"- tom 31 serii "Wszysrkie oblicza kobiety".



Kilka dni później, odebrałam z bonito.pl dwa zamówienia:
- Jedno z 4 książkami Joanny Opiat-Bojarskiej, a drugie z 4 tomami :"Muzyki Gwiazd" A.L. Jackson. [przeczytane w ebooku].
Po drodze do domu, kupiłam "Nesweek" ze "Słowikiem", "Kino" oraz kolorowankę "Magiczne Święta".

A kilka dni temu, odebrałam z rąk kuriera moondrivebox "Fangirl",

A w empiku odebralam jedno zamówienie, z ...:
- książką "Księgarenka przy ulicy Wiśniowej" [w której jestem na opowiadaniu M. Witkiewicz];
oraz 2 płyty:
- Kult "Wstyd Suplement";
- Virgin "Choni" - edycja z autografami;
jak i...
2 kolorowanki w 1: "Bazgroły atakują", a w środku:

"Inwazja bazgrołów" i  "Planeta bazgrołów"

A że ja, jak to ja, nie mogłam wyjść z Empiku, nic nie kupując, to nabyłam wtedy również...
3 płyty, w tym dwie po 19.99.


Są to:
"Pamiętajmy o Osieckiej. Kolekcja Okularników" [19.99];
Alicja Janosz "Retronowa" [19.99];
Mesajah "Powrót do korzeni" [w normalnej cenie];

--------------------------------------__________________-----------------------------------

A co Wam przybyło do biblioteczek?
Czy coś się z moimi nabytkami powtarza?

Pozdrawiam...
I ... Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii