2 października 2016

PODSUMOWANIE MIESIĄCA | WRZESIEŃ 2016

Witajcie!!!
Tak szybko minął mi kolejny miesiąc, aż nie pamiętam, co kiedy robiłam - czuję, jakbym całe dnie była w pracy - a tak do końca nie było.... byłam tylko 15 dni... z 30 ;-)

Czas na....

PODSUMOWANIE MIESIĄCA

WRZESIEŃ 2016


Czytelniczo był on trochę gorszy od poprzednich [w poprzednich były praktycznie same liczby dwucyfrowe], a w tym, już poprzednim miesiącu, było ich tylko 7 i pół ;)


Nie mogę i nie lubię dzilić książek na gatunki [szufladki], więc Podaję...



Oto Przeczytane we Wrześniu:

1. Rewizja - R. Mróz - 7. wrzesień;
2. Gus - K. Holden - 11. wrzesień;
3. Między Wierszami - T. Webber - 15 wrzesień;
4. Uwolnij mnie - L. Paige - 20. wrzesień;
5. Załącznik - R. Rowell - 24. wrzesień;
6. Manwhore - K. Evans - 25. wrzesień;
7. Kochając Pana Danielsa - B. C. Cherry

Zaczęte, ale nie skończone:
1. Kinopassana. Szztuka oglądania filmów - T. Raczek;
2. Kultowe rozmowy. Kobiety znane i nieznane - T. Raczek; [220/333]


Patrząc na tą listę z przeczytanymi książkami, stwierdzam, ze nie było jednak tak źle, jak myślałam ze będzie na początku tego miesiąca.
7 książek, to nie taki zły wynik, choć nie dwucyfrowy, ale w 2015 roku miewałam gorsze wyniki w podsumowaniach miesiąca.

Mam również nadzieję, że te ostatnie miesiące 2016 roku, bedą równie dobre jak ten, już poprzedni, a być może będą jeszcze lepsze.

Co się u mnie poza czytaniem książek i pracą?


Byłam na kilku spotkaniach autorskich, m.in. z Remigiuszem Mrozem, czy Anetą Jadowską, w kinie Luna na "Sługach Bożych", a w teatrze, po raz kolejny [chyba 10-ty] na "Exterminatorze"


W październiku na 100%:
- przeczytam do końca "Kultowe Rozmowy";
- pojadę na Targi w Krakowie z Magdą, Natalią i Asią (będziemy 28-30 października);
+ napiszę relację po [ale pewnie to będzie już w listopadzie]
- mam urodziny! (8 brat mi wręczy prezent, chociaż je mam innego dnia);
- wstawię:
stosik 2.0 wrześniowy; <- za kilka dni, a może jutro - kto to wie... (?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii