20 października 2016

26 KSIĄŻEK NA 26. URODZINY!


Witajcie!
Wczoraj skończyłam 26 rok zycia, dlatego postanowiłam dziś przedstawić Wam... 
26 książek na 26 urodziny.... które możliwe, że niebawem nabędę/zakupię ;)


Oto i ona:
  1. Emma Chase – Skazani;
  2. Lisa de Jong – Kiedy wszystko się zmienia;
  3. Remigiusz Mróz – Behawiorysta;
  4. Magdalena Witkiewicz – Pracownia dobrych myśli;
  5. Księgarenka przy ulicy Wiśniowej;
  6. JL.Armentrout - Lux. Oblivion;
  7. Tillie Cole – Raze;
  8. Rachel Abott – Zabij mnie znów;
  9. Remigiusz Mróz – Świt, który nie nadejdzie;
  10. Magdalena Knedler – Nic oprócz milczenia
  11. Magdalena Knedler - nic oprócz strachu;
  12. Joanna Opiat Bojarska – Niebezpieczna Gra;
  13. Colleen Hoover - November 9;
  14. Tarryn Fisher – Mimo Twoich łez;
  15. Marta Kisiel - Siła niższa;
  16. K. N. Haner – Na szczycie. Gra o miłość;
  17. Magdalena Knedler – Klamki i dzwonki;
  18. Katy Evans – Remy;
  19. Laurelin Paige – Połączeni. Znajdź mnie;
  20. Kathrin Lange - Serce z popiołu;
  21. Cecelia Ahern – Skaza;
  22. Jessica Sorensen - Przeznaczenie Violet i Luka;
  23. Klątwa Dziewiątych urodzin - Marcin Szczygielski; <- jedyna ksiązka, której jeszcze nie mam
  24. Abbi Glines - Jeszcze się spotkamy;
  25. Abbi Glines - Dotknij mnie;
  26. Katarzyna Puzyńska - Motylek; -> moze nareszcie zacznę przygodę z tą autorką

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii