20 października 2016

Targi... Targi Książki w Krakowie! #3

Jak zapowiedziałam ostatnio, pokażę Wam, co prawdopodobnie zabiorę na Krakowskie Targi Książki...

A ja, jak to ja, nie mogłam się zdecydować, by żadnej nie brać :) i kilka razy zmieniałam decyzję "biorę ją/ nie, poczeka na kolejne spotkanie".


Początkowo, miałam w planach....
31 książek!
w tym:
2 książki Tomasza Raczka;
13(!) książek Jakuba Ćwieka;
3 ksiązki Joanny Opiat-Bojarskiej;
2 książki Marty Kisiel;
2 książki Natalii Sońskiej;
i pozostałe pojedyncze sztuki innych autorów;

Plus...
Rewers

Następnie, zmieniłam zdanie i odłożyłam niektóre pozycje, niektóre dołożyłam...
I wyszło...
15 książek!
w tym tylko..
Marta Kisiel, Jakub Ćwiek i Katarzyna Berenika Miszczuk miały po 2 książki...

Ale...
Spojrzałam na plan Targów.... i zobaczyłam kto jeszcze będzie na tegorocznych targach na stoiskach.
I dodałam 3 książki:
książkę 
Roberta Janowskiego, Magdy Stachuli i Augusty Docher...

Jednak po tym oświeciło mnie, ze zapomniałam o jednej....
I po raz kolejny, zrobiłam zdjęcie.
I na dzień dzisiejszy, stos książek tak wygląda.
Choć ciągle zastanawiam się, czy nie wziąć drugiej książki Natalii Sońskiej i książki K.N. Haner, jak i J.L. Wiśniewskiego ;) 
Jak i zastanawiam się, czy brać książkę Magdaleny Witkiewicz, czy poczeka na inny czas, gdyż i tak na Targach kupię inną jej książkę  ;)

I może w drodze na Targi zacznę którąś z nich :) by nie brać dodatkowej ;)
Pożyjemy zobaczymy ;-)
A Wy, zabieracie jakieś książki do Autorów, i jeśli tak, to jakie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii