31 października 2016

PODSUMOWANIE MIESIĄCA | PAŹDZIERNIK 2016

Witajcie kochani Czytelnicy!
Witam Was w dniu następującym po powrocie z Targów ;-)

I jak widzicie po tytule, nie zobaczycie tu jeszcze Relacji z mojej wizyty na Targach, ale ...

PODSUMOWANIE MIESIĄCA


PAŹDZIERNIK 2016

w Tym [jeszcze] miesiącu, przeczytałam, 6 książek.

Przeczytane:
  • Kultowe rozmowy. Kobiety znane i niespodziewane - Tomasz Raczek, Katarzyna Marcysiak  [04 października 2016]
  • Tam gdzie ty - Tammara Webber [05 października 2016]
  •  Rock&Talk.- Martyna Walczak  [13 października 2016]
  • Dziewczyna z Dzielnicy Cudów - Aneta Jadowska: [21 października 2016]
  • Serce z popiołu - Kathrin Lange [23 października 2016]
  • Halo człowiek, Rozmowy o tym co ważne - Konrad Kruczkowski [27 października 2016]
Te sześć książek, w miesiącu całotygodniowej, to nie jest taki straszny wynik...
Dodatkowo zaczęłam dwie inne książki, które prędzej, czy później przeczytam ;)


Zaczęte, ale nie przeczytane:
1. Karuzela z madonnami - Tomasz Raczek;
2. Dreszcz - Jakub Ćwiek 

Książkę Tomasza Raczka o 57 zakręconych kobietach, czytałam po raz kolejny, gdyż poprzednio skończyłam na ... Cher - czyli przeczytałam o 5 paniach, o których pisał autor ;) Teraz jestem kilka stron dalej, gdyż ostatnio czytałam o.. Katarzynie Figurze.
Natomiast, jeśli chodzi o Dreszcz Jakuba Ćwieka, to tę książkę zaczęłam w piątek, w podróży do Krakowa :) i wtedy skończyłam na 66 stronie.


--------------------------------------__________________-----------------------------------

Jeśli jednak, chodzi o spotkania i koncerty, to ten miesiąc obfitował w Takie wydarzenia - m.in Targi Książki w Krakowie w ten ostatni weekend :)

Wróćmy jednak do początku miesiąca....
1 i 2 Października, w Empiku odbywały się obchody Międzynarodowego Dnia Muzyki. 
Pierwszego dnia obchodów, do salonu w Warszawie przybyli: 
Halina Mlynkova, Patryk Kumów i zespół BeMy :)


Natomiast drugiego dnia, odbyło się spotkanie promocyjne z okazji premiery płyty "Forever Child" Agnieszki Chylińskiej.

Wieczorem 2. Października, byłam na koncercie utalentowanej aktorki, która wydała autorską płytę - Julii Pietruchy.


Po tych dwóch dniach, nastał tydzień ciszy i spokoju od spotkań, aby 11. zjawić się na spotkaniu z Katarzyną Bondą, która promowała nową książkę z cyklu o Saszy Załuskiej - Lampiony.



15. Października byłam na koncercie Korteza w Palladium, a następnego dnia w teatrze Capitol na... nowej sztuce Szach- Mat, wtedy raczej jeszcze wystawionej przedpremierowo.

Następnie dwa dni posuchy, aby 19. Października zjawić się na spotkaniu z Lilianą Fabisińską, która promowała swoją nową książkę Weranda na Czarcim Cyplu. Spotkanie poprowadził autor Alek Rogoziński.


Przez kolejne dwa dni byłam na koncertach w dwóch różnych miejscach
20. Października, w Stodole na Happysad.

A 21. na pierwszym koncercie trasy promującej album - Agnieszce Chylińskiej.

Od środy miałam wolne, ale dopiero piątek i wyjazd z Warszawy do Krakowa na Targi, dał mi przyjemność spotkania z kolejnymi autorami/artystami.
O tym, napiszę niebawem relację, więc będziecie musieli chwilę poczekać.

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Wiem, że rzadko wstawiam nowe posty na bloga i październik obfitował w posty około książkowe.
Łącznie w tym miesiącu było ich 7:

Było...:
  • Podsumowanie Września;
  • Stosik;
  • Kolejny post z Autografami;
  • Premiery/Nowości z tego miesiąca;
  • 2 posty o Targach w Krakowie przed wyjazdem na nie;
  • A także post z okazji moich 26. urodzin ;)
A Wam, jak minął ten jesienny miesiąc?
--------------------------------------__________________-----------------------------------
Znajdziecie mnie na:
Instagramie - natka294;

Tam częściej [niestety] bywam, ale mam nadzieję, ze się to niedługo zmieni ;)
DO zobaczenia w kolejnej notce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii