11 września 2016

STOSIK WRZEŚNIOWY... Nr 1.

Witajcie w to wczesne niedzielne popołudnie...
Tak jak wczoraj zapowiedziałam, dzisiaj przedstawię Wam książki, które odebrałam w pierwszych dniach Września.
[A trochę ich przybyło]

Dlatego też, Zapraszam Was na... 


STOSIK nr.1! WRZESIEŃ 2016

Nabytki, ale przede wszystkim książki, ukażę Wam według księgarni, w których je zamawiałam/odebrałam...

Pierwsza odebraną paczką we Wrześniu, była paczka z Platon 24:
Były w niej 3 nie-książki, a także 5 książek:
Książki:
- Barcelona na zawsze - Anna B. Kann;
- Wieczór panieński. Cała prawda - Anna Bogusławska;
- Tak krucho.. - Tammara Webber;
- Między wierszami - Tammara Webber;
- Bestseller - Joanna Opiat Bojarska;

Nie-książki:
- Mandala antystresowa. Fraktalna geometria piękna;
- 1000 x Połącz kropki. Arcydzieła;
- 1000 x Połącz kropki. Pejzaże miast;

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Kolejną odebraną paczuchą, było zamówienie z... księgarni Nieprzeczytane. PL

Same cudowności - książki oczywiście:

- Bez pamięci - Martyna Kubacka;
- Clovis LaFay. Magiczne akta Scotland Yardu - Anna Lange;

oraz
4x Camilla Lackberg:
- Kamieniarz;
- Niemiecki Bękart;
- Syrenka;
- Latarnik;

i przez te 4 książki autorki, planowałam reorganizacje biblioteczki, gdyż nie mogłam znaleźć części pierwszej tej serii - ale nie doszło do skutku, gdyż usłyszałam od kuzyna, że mu ją pożyczyłam kilka tygodni temu ;)
Więc mam całą kolekcję czarnej serii C. Lackberg, tyle że pierwsza część jest pożyczona :)

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Po paczce z Nieprzeczytane, odbierałam zamówienie ze Znak.com.pl, w którym znalazły się takie cudeńka jak:

Książki pokazywane w różnych miejscach:
"Tajemniczy ogród"
"Powrót do tajemniczego ogrodu"
 "Najszczęśliwsza dziewczyna na świecie"
"To skomplikowane Julie"
"Mroczny zakątek"
czy 
Kolorowanka "Harry Potter. Magiczne stworzenia"

Oraz:
"Tartuffe, Don Juan, Mizantrop" Moliera;
"Stuhrmówka" Macieja Stuhr w rozmowie z  Beatą Nowicką;
"Jak ja to robię" Ewa Drzyzga w rozmowie z Beatą Nowicką;

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Ostatnim zamówieniem książkowym, które odebrałam, było zamówienie... 
z Taniej Książki:


Są to:
3 książki:
- Simon oraz inni Homosapiens;
- Strażniczka książek;
- Leksykon Filmowy na XXI wiek. Rarytasy, niewypały i kurioza;

Oraz:
- Sztuka kolorowania. Między kreskami;
- Połącz kropki;

--------------------------------------__________________-----------------------------------
Stosisko zamówień wygląda ogółek tak:



--------------------------------------__________________-----------------------------------
A ostatnimi zakupami książkowymi, były w Księgarni Autorskiej...

Byly nim trzy książki, każde polecane przez blogerów/vlogerów ;)


- Twoim śladem - A. Meredith Walton; -> kupiłam ją po obejrzeniu filmiku Marty 

- Wyśnione miejsca - Brenna Yovanoff; -> nie zdążyłam zamówić Moondrive box'a, po obejrzeniu filmiku Cat inaczej nie mogłam...



A trzecią książkę, "Gusa" kupiłam, po przeczytaniu kilku stron na czytniku i obejrzeniu filmików...
Cat
Jak i...
Hasacza:
--------------------------------------__________________-----------------------------------

A oprócz tych zamówień i trzech zakupionych książek, zamówiłam i następnego dnia dotarły w moje łapki....


Zakładki autorstwa Tojko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii