1 września 2016

Podsumowanie.... Wyzwań 2016 [okres: Maj - Sierpień]

Witajcie!

Od czterech miesięcy nie było takiego podsumowania - szok! 
W Lipcu zapomniałam podsumować wyzwań z Maja i Czerwca... Ostatni taki post był 9 maja, obejmował Marzec i Kwiecień. --> tutaj 

Dlatego dzisiaj, podsumuję wyzwania z ostatnich 4 miesięcy :)

Zapraszam!

Maj 2016 - Czerwiec 2016 - Lipiec 2016 - Sierpień 2016

1. 52 książki na 2016 rok! / 100 książek w 2016 roku!
Do 30 kwietnia zdążyłam już przeczytać więcej niż 52 książki, a mianowicie 76 książek.
W Maju doszło ich 8, więc 31 maja miałam ich 84 ;)
W czerwcu również przeczytałam 8 książek - 92 książki były już za mną pod koniec czerwca.
W lipcu skończyłam 14 książek - i tym sposobem, przekroczyłam granicę 100 książek, a przy okazji pobiłam zeszłoroczny rekord przeczytanych - w zeszłym roku miałam ich 104, a 31 lipca 2016 roku, było ich 106!
W sierpniu dodałam 10 nowych książek - mam ich już 116, a mamy dopiero 1-wszy Września!


2. Kiedyś przeczytam - edycja 2016 

W maju nie przeczytałam żadnej książki z tego stosiku, a były zaczęte dwie - biografia M. Buble'a i "Do zobaczenia w Barcelonie" :(
W czerwcu przeczytałam "Na scenie, za sceną. Autobiografia" M. Buble'a, którego opisałam w notce, razem z "Moją mroczną stroną" Gabrielle Zevin, w notce Zaczytana #4
I potem z tego stosu żadnej innej nie przeczytałam :(

4/12

4. BOOKATHON LATO 2016 (4-10 lipca)

Czy mogłoby być gorzej niż w "Kiedyś przeczytam - edycja 2016"
Tak!
Właśnie w tym przypadku!

 Przeczytałam w tej edycji Tego wyzwania Tygodniowego 2 książki - "Trawers" Remigiusza Mroza, oraz "Tylko Ty" Federico Moccia.

2/10

5. 7 READ UP 3.0

Tu było podobnie, tydzień 7 Read Up'u i przeczytane...
"Ogień i woda" oraz "Kamień i sól" autorstwa Victorii Scott.

2/8
--------------------------------------__________________------------------------------------

Następne planowane posty to....
STOSIK z Sierpnia 2016!
PLANY na Jesień 2016! - miał być TBR na Lato, ale jakoś mi uciekł czas przez palce...
i kolejny post z serii Zaczytana
kolejny TAG KSIĄŻKOWY - nominowana zostałam w ostatnim czasie przez dwie znajome blogerki - Natalię i Zuzę.
a może także kolejny post z cyklu.... Moja opinia na temat sztuki teatralnej... (?)
Pożyjemy, zobaczymy!
--------------------------------------__________________------------------------------------

Gdzie się w najbliższym czasie wybieram?

2.09 - Teatr Capitol - Dziwna para ;)
4.09 - Teatr Rampa - Broadway Exclusive ;)

To tak na początek miesiąca ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii